וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "התוצאות הללו יעזרו לנו להיות יותר מוכנים"

10.9.2014 / 0:21

מאמן הנבחרת לא הופתע מהתוצאות בבית הישראלי: "יהיה מאבק צמוד". מאמן קפריסין: "מחכה משחק קשה נגד ישראל". בייל: "אי אפשר לתאר כמה רע היה המשטח"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
לא הופתע. אלי גוטמן/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לא הופתע מהתוצאות הערב (שלישי) בבית ב' של מוקדמות יורו 2016. על התוצאה המפתיעה בבוסניה, שם ניצחה נבחרת קפריסין את הנבחרת המקומית רגע לפני שהיא מארחת את ישראל, אמר גוטמן: "היה ברור לי כבר בהגרלה שהבית שלנו יהיה צמוד מאוד, וככל שלמדתי יותר את היריבות זה רק התחזק. התוצאה הערב נשמעת מפתיעה, אבל כל מי שראה את המשחק יודע שהיא משקפת פחות או יותר את מה שבאמת קרה. התוצאה כאן ובאנדורה רק יאתגרו אותנו ויעזרו לנו להגיע עוד יותר מוכנים ונחושים למשחק הפתיחה בחוץ נגד קפריסין".

גם עוזר המאמן של גוטמן, אריק בנאדו, הגיב לאחר שצפה בניצחון של ווילס באנדורה, לאחר שהמקומיים עוד הספיקו להוביל. "היה עדיף מבחינתנו שהמשחק יסתיים בתיקו, שגם היה משקף את מה שקרה כאן, אבל זה מה שיש. ווילס עדיפה על אנדורה ועם שחקן שמכריע משחקים כמו בייל היא ידעה לחזור עם שלוש נקודות חשובות ממגרש לא קל. העובדה שמשחקים באנדורה על מגרש סינטטי היא יתרון למקומיים". בנאדו המשיך ואמר: "אנדורה נעדרת כישורים וירטואוזיים, אבל הרשימה אותי במשמעת הטקטית ובסדר".

הנבחרת תתארח ב-10 באוקטובר בקפריסין ומיד לאחר מכן תמריא לאנדורה לקראת המשחק השני בבית. בחודש נובמבר היא תארח לראשונה בסמי עופר את נבחרת בוסניה.

אריק בנאדו עוזר מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
התרשם מאנדורה. בנאדו/ברני ארדוב

קפריסין חגגה את הניצחון הגדול על בוסניה, אבל השתדלה לא לצאת מגדרה. "הכי חשוב שניצחנו, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים ולזכור מי אנחנו", אמר דמיטריס חריסטופי, שצמד שלו העניק לקפריסאים שלוש נקודות יקרות. "אלוהים היה איתנו, הופתענו מהתוצאה, ניצחנו יריבה גדולה והגיע לנו, אבל לא הפכנו לאימפריה ברגע אחד. אנחנו צריכים להישאר רגועים וליהנות מהניצחון".

מאמן קפריסין פאמבוס חריסטודולו: "כל מה שאגיד על השחנים וההופעה שלהם ימעיט בערכם. ידענו שאנחנו יכולים להוות יריב. הכי חשוב זה שאנחנו קבוצה והשחקנים משחקים אחד למען השני. עכשיו האוהדים צריכים לחבק את הנבחרת כי מחכה לנו משחק קשה נגד ישראל. אנחנו בכיוון הנכון ואם נמשיך לשחק ככה אז נגיע להישגים".

גם קשר הנבחרת הקפריסאית סטאתיס אלונפטיס התייחס למשחק הבא של נבחרתו: "אלה רק שלוש נקודות, אפילו שהשגנו אותן מול יריבה חזקה במשחק חוץ. אנחנו צריכים להירגע ולחזור לעבוד כי עכשיו נשחק נגד ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מוחמד בשיץ' שחקן נבחרת בוסניה מול קונסטנטינוס מקרידיס שחקן קפריסין. רויטרס
למרות הניצחון, עם הרגליים על הקרקע. מקרידיס מעל בשיץ'/רויטרס

גארת' בייל: "אי אפשר לתאר כמה המשטח היה רע"

וויילס ניצלה ממבוכה, אחרי שנקלעה לפיגור 1:0 מול אנדורה הקטנטנה, אך למזלה גארת' בייל היה שם כדי לכבוש צמד יפה ולהעניק לה שלוש נקודות ראשונות, גם אם לא ממש מרשימות. בייל צייץ: "שמח שיצאנו עם שלוש נקודות. החבר'ה נתנו מאמץ גדול. היה משחק קשה בתנאים לא פשוטים".

אחרי המשחק אמר בייל: "אני לא יכול לתאר אפילו כמה רע, קופצני וקשה היה המשטח ששיחקנו עליו. אמרנו מהרגע הראשון שרק הניצחון חשוב. לכולם יהיה קשה לשחק פה. אנחנו רוצים להעפיל ונעשה זאת דרך ניצחונות במקומות כאלה".

המאמן של ווילס, כריס קולמן, אמר: "האוהדים הרבים שהגיעו איתנו למשחק אמרו לנו לפניו שהם רוצים שנכבוש לפחות שלושה שערים, אבל ידענו שזה לא יהיה קל. המאזן של אנדורה אולי לא טוב, אבל הם נבחרת לוחמנית וראיתי גם את הולנד מתקשה כאן. עכשיו אני יכול לספר שכאשר הגענו לאצטדיון וראינו את מצב המשטח, הלב שלי נפל. אסור לאפשר למשחקים ברמות האלה להתקיים על מגרש כזה, אבל העיקר שיש לנו שלוש נקודות וכולם עוד צריכים להגיע לכאן לשחק. זו פתיחה נהדרת עבורנו".

קולמן הוסיף: "יש רק עוד שני שחקנים בעולם שיכולים לעשות את מה שגארת' בייל יכול לעשות. הוא כל ההבדל בשבילנו. השופט היה צריך להיות יותר קפדן איתם, כי היו לפחות שישה תיקולים רעים במיוחד שלא זכו לתגובה".

גארת' בייל שחקן נבחרת וויילס. חשבון הטוויטר של נבחרת וויילס, אתר רשמי
תלונות על המשטח. בייל/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של נבחרת וויילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully