וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: "נותר רק זה לסיים יפה"

9.9.2014 / 8:08

לפני מקדוניה, אכזבה בנבחרת מהעובדה שאפסו הסיכויים לעלות לאליפות אירופה: "יש כאן דור נדיר, היינו חייבים לעשות את זה"

עומר אצילי שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
יקבל דקות. אצילי/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל תארח הערב (18:00) את מקדוניה בקפריסין במשחק האחרון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. כזכור, בשל אירועי "צוק איתן" והאיסור על קיום משחקים בארץ הנבחרת נדדה ללרנקה אך אמש התברר שהתקוות למהפך במחזור האחרון נגוזו והמשחק הערב ייערך לפרוטוקול בלבד.

הנבחרת הייתה זקוקה אתמול לנצחונות של הולנד וצרפת בכדי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים בין ארבע הסגניות הטובות ביותר. הולנד נוצחה על ידי סלובקיה וצרפת סיימה עם איסלנד בתיקו, מה שחיסל סופית את סיכוייה של ישראל. בנבחרת האמינו עד הרגע האחרון בסיכויים והמתינו במתח לתוצאות משחקי אמש, אך קיבלו חדשות מאכזבות.

שחקן בנבחרת אמר הבוקר: "זה כואב, אבל אנחנו הבאנו את זה על עצמנו. יש כאן דור נדיר, מוכשר בטירוף, היינו חייבים לעשות את זה ולא להיות תלויים באחרים. אסור היה להפסיד לאזרבייג'אן והאמת שגם לא לפורטוגל בארץ כי היינו מצוינים, אבל בסוף יש את מבחן התוצאה. מה שנשאר זה לסיים יפה".

המאמן מיכאל נס לא תירגל הרכב באימון המסכם ובעקבות אובדן הסיכויים הוא צפוי לבצע לא מעט שינויים ולתת דקות משחק לשחקנים שמיעטו לשחק בקמפיין כמו בן רייכרט, לידור כהן, שחר הירש, דיא סבע, עומר אצילי וטל כחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully