וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הבלגית: "כרגע לא בטוח לשחק בישראל"

31.7.2014 / 17:52

הבלגים ממתינים להחלטת אופ"א לגבי מיקום המשחק ב-9 בספטמבר: "המצב מדאיג מאוד". בישראל ביקשו החלפת ביתיות

נבחרת ישראל תפתח ב-9 בספטמבר את השתתפותה בקמפיין מוקדמות יורו 2016, אך בשלב זה, עדיין לא ברור היכן יתקיים משחק הפתיחה נגד בלגיה. המשחק תוכנן להתקיים באצטדיון טדי, אך כידוע בשלב זה אופ"א אינה מאפשרת קיום משחקים בישראל ולכן הקבוצות מארחות את משחקיהן במפעלים האירופיים בקפריסין. על פי מספר הערכות בתקשורת הזרה, לא מן הנמנע שגם המשחק בין ישראל ובלגיה יתקיים בקפריסין.

אם לא יהיה שינוי במצב הבטחוני, אופ"א עשויה להורות לישראל לארח במדינה נייטראלית או שהנבחרות יחליפו ביתיות והמשחק הראשון יתקיים בבלגיה. בהתאחדות לכדורגל אישרו לוואלה! ספורט שנעשתה פנייה לבלגים במטרה להחליף ביתיות, אך תשובה עדיין לא התקבלה. מאופ"א נמסר לכלי התקשורת בבלגיה שההחלטה תתקבל בשבועות הקרובים.

"כרגע לא בטוח לשחק בישראל", אמר היום (חמישי) יו"ר ההתאחדות הבלגית סטיבן מרטנס. "אם המצב ימשיך כמו שהוא, המשחק לא יתקיים בישראל. המצב בעזה מזעזע ומדאיג מאוד. אופ"א צריכה להחליט איך להמשיך מכאן. אנחנו מחכים להחלטה".

אגב, בשבועות האחרונים פורסמו ברשתות החברתיות קולות בבלגיה הקוראים להחרים את המשחק נגד ישראל, בין היתר של הזמר DAAN. המחאה הגיעה עד דף הפייסבוק הרשמי של ההתאחדות הבלגית, שם הגיבו: "אנחנו מודעים למה שקורה, לא עיוורים וכל אחד רשאי להחזיק בדעה, אבל כדורגל הוא לא ארגון פוליטי, להיפך. נדאג שלא תהיה שום התערבות".

יושב ראש ההתאחדות הבלגית סטיבן מרטנס. John Gichigi, GettyImages
יסכים להחלפת ביתיות? מרטנס/GettyImages, John Gichigi

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully