וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: "עשינו ניצחון ענק על נבחרת מפחידה"

6.3.2014 / 7:59

מיכאל נס החמיא לשחקני הנבחרת הצעירה בסיום הניצחון 1:0 בהולנד. שחקנים: "ב-20 הדקות האחרונות הם לא עברו את החצי, זה לא סתם ניצחון, הופעה מרשימה שלנו"

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים ניצחון על הולנד. פייסבוק, צילום מסך
צעירים זה שמחה. חגיגות בחדר ההלבשה/צילום מסך, פייסבוק

הנבחרת הצעירה של ישראל השיגה אמש (רביעי) ניצחון מרשים, כשגברו 0:1 על הנבחרת המקבילה של הולנד. בסיום המשחק השחקנים חגגו ושרו בחדר ההלבשה והאווירה הייתה של ניצחון במשחק רשמי לכל דבר ועניין. אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "כמה פעמים בחיים יוצא לנצח את הולנד. זה לא סתם ניצחון, נתנו הופעה מרשימה ולא הסתגרנו".

בסיום המשחק כינס מיכאל נס את השחקנים ואמר להם: "היה משחק מצוין. כולנו גאים במה שעשינו הערב. שיחקנו כדורגל חיובי נגד נבחרת מהטובות באירופה בגילאים האלה. זה ניצחון אדיר נגד נבחרת מפחידה עם שחקנים בלתי רגילים ואנחנו צריכים להיות גאים ולהמשיך להתקדם מכאן".

הקפטן אלי דסה סובל מחבלה בצלעות אך צפוי לנוח מספר ימים ולאחר מכן לחזור כרגיע לאימונים בבית"ר ירושלים. בנבחרת החמיאו לעמרי אלטמן, אמיר עגייב וקני סייף, ואמרו: "שחקנים עבדו על המגרש, עמרי אלטמן וקני סייף נכנסו והביאו שינוי במשחק. שתי דקות אחרי שנכנסו עמרי גם בישל לקני את הגול ניצחון אבל זה לא היה רק הגול, ב-20 דקות האחרונות ההולנדים כמעט לא עברו את החצי, הייתה שליטה מוחלטת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully