וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה הפתיעה עם 0:1 בהולנד, נס: "גאה מאוד"

5.3.2014 / 21:20

הישג יפה לשחקניו של מיכאל נס, קני סייף המחליף כבש (64) במשחק הידידות. המאמן: "המשחק התעלה לרמה מאוד גבוהה"

שחקן נבחרת הנוער קני סייף. ברני ארדוב, ברני ארדוב
הפתיע את ההולנדים. קני סייף/ברני ארדוב, ברני ארדוב

במקביל למשחקה של הנבחרת הבוגרת, גם נבחרת ישראל הצעירה קיימה הערב (רביעי) משחק ידידות, רק שהיא גם השיגה ניצחון מרשים 0:1 בהולנד. שחקניו של מיכאל נס התארחו אצל הנבחרת ההולנדית הצעירה במגרשה של טלסטאר והפתיעו את 2,500 הצופים בזכות שער של המחליף קני סייף בדקה ה-64. עבור מיכאל נס ושחקניו הייתה זו התאוששות ראויה אחרי ההפסד הכואב 4:3 לפורטוגל במשחק הרשמי האחרון והכנה נהדרת לקראת המשחק הבא מול מקדוניה במוקדמות יורו 2015.

"אני גאה מאוד בשחקנים שלי", אמר מיכאל נס בסיום. "המשחק התעלה לרמה מאוד גבוהה מצד שתי הנבחרות. למדנו איתם היטב, הגענו מאוד מוכנים ואני גאה על התוצאה. זהו מבחן טוב עבורנו לקראת ההמשך".

את ההרכב הישראלי הוביל כמובן מונס דאבור הלוהט, חלוצה של גראסהופרס, כשמאחוריו פתחו דור מיכה, אופיר מזרחי ואמיר עגייב. ברק לוי שמר על מקומו בין הקורות ולא נדרש למאמץ רב במחצית הראשונה המשעממת, כשההולנדים המוכשרים, בראשות אדם מאהר שכיכב כאן ביורו 2013 וחבריו מפ.ס.וו יורחן לוקאדיה ויטרו ווילמס היו אנמיים למדי.

הולנד התעוררה מעט במחצית השנייה עם ארבעה חילופים, אבל דווקא המחליף הישראלי קני סייף, שחקנה של רמת השרון, מצא את הרשת בדקה ה-64. המארחים חיפשו תגובה עם שחקן אייאקס ריקרדו קישנה שערך בכורה, אך ברק לוי שמר על שער נקי ודווקא ישראל שהייתה קרובה יותר להשיג את השני, רשמה ניצחון יוקרתי על אדמת הולנד.

קפטן הנבחרת אלי דסה עבר צילום חזה בשל מרפק שספג במהלך המשחק, ולא אובחנו ממצאים. המגן יטוס בחזרה לישראל ויישאר תחת השגחה של דוקטור מארק רוסנובסקי.

מיכאל נס מאמן נבחרת ישראל הצעירה עם לוטם זינו מונס דאבור. יוסי ציפקיס
ניצחון יוקרתי. מיכאל נס/יוסי ציפקיס

הרכב הולנד הצעירה: מיקי ואן דר הארט, מייק טה וייריק, סוון ואן בייק, טרנס קונגולו, נייתן אקה, יאסין איוב, טוני וילהנה, אדם מאהר, טרל אונדאן, לוק קסטאניוס, אולה ג'ון.

הרכב ישראל הצעירה: ברק לוי, אלי דסה, אדי גוטליב, בן והבה, טאלב טואטחה, גדי קינדה, רועי קהת, דור מיכה, אופיר מזרחי, אמיר עגייב, מונס דאבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully