וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "בטוח שנחזיר את הנקודות שאיבדנו"

4.6.2011 / 21:17

מאמן ישראל אופטימי אחרי לטביה. בניון: "אנו בתמונה עד הסוף". בוזגלו: "עמדנו במשימה". הנבחרת תארח את יוון בבלומפילד

נבחרת ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ. זה לא היה הכי מרשים או זוהר, אבל גם כך צריך לדעת לנצח. ישראל ניצחה 1:2 את לטביה בריגה, במסגרת המחזור השביעי של בית ו' במוקדמות יורו 2012. לנבחרת של לואיס פרננדז זהו ניצחון רביעי בכלל ושלישי ברציפות ויש לה כעת 13 נקודות. יוסי בניון ופנדל של טל בן חיים סידרו לנבחרת יתרון 0:2, פנדל מדויק של אלכסנדר צאונה רק צימק ל-2:1.

בנבחרת הביעו סיפוק אחרי הניצחון החשוב בלטביה וכבר התחילו לחשוב קדימה לקראת המשחק הביתי מול יוון, שייערך ב-2 בספטמבר. היום נודע כי גם המשחק הזה, כמו שני הבית הקודמים מול לטביה וגאורגיה, ייערך בבלומפילד וזו על אף כמות הכרטיסים הקטנה באופן משמעותי שתוקצה לאוהדים ביחס לאצטדיון רמת גן. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אישר את הידיעה כשאמר: "המשחק מול יוון יהיה בבלומפילד". לוזון הוסיף: "חלום היורו עדיין חי וקיים, אנחנו עם הפנים למשחק מול יוון. אפשר לעשות את זה".

אפרופו יוון, מי שלא ישחק נגד היריבה הים תיכונית הוא ביברס נאתכו, שספג היום כרטיס צהוב ועל כן ייעדר. לואיס פרננדז ייאלץ להסתדר בלעדיו ואם הכל יילך לפי התוכניות, אלמוג כהן וערן זהבי ימשיכו לפתוח ביחד.

בסיום המשחק נכנס פרננדז לחדר ההלבשה, הודה לשחקנים על ההקרבה והניצחון החשוב". לאחר מכן, אמר: "לטביה זו נבחרת חזקה וצריך להחמיא לה. יש לנו נבחרת טובה, אנחנו עובדים קשה ואני שמח מאוד שהתוצאות מגיעות. אני בטוח שנצליח להחזיר מול יוון וקרואטיה את הנקודות שאיבדנו להן בסיבוב הראשון".

ריינג'רס עקבה אחרי חמד

הקפטן יוסי בניון, שכבש את שערו ה-24 במדי הנבחרת והשווה את שיאו של שייג פייגנבוים כדי לחבור אליו במקום השני בטבלת הכובשים בכל הזמנים, אמר: "השגנו שלוש נקודות במשחק חוץ לא קל וזו השורה התחתונה. פתחנו טוב את המחצית הראשונה, אבל אחרי השער שלי הלכנו אחורה באופן טבעי. בהמשך ידענו להחזיר לעצמנו את הנעת הכדור, לחצנו את הלטבים והצלחנו להשיג את השער השני. במחצית השנייה לטביה לחצה אותנו ואחרי השער המצמק הם שלחו כדורים ארוכים קדימה, אבל עבדנו כיחידה אחת ומה שחשוב זה שלקחנו שלוש הנקודות. אני לא זוכר מתי לאחרונה הנבחרת ניצחה שלושה משחקים ברציפות. אנחנו בתמונה עד הסוף, אבל אם לא ננצח את יוון נהיה מחוץ לתמונה".

מאור בוזגלו הוסיף: "היה לנו משחק קשה מאוד ונלחצנו בדקות הסיום. היינו יכולים להכריע את המשחק מוקדם יותר, אבל דברים כאלה קורים והדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו שלוש נקודות ועמדנו במשימה שלנו. עכשיו כולנו עם הפנים ליוון".

אלמוג כהן הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד לנבחרת. עבדנו קשה ואני שמח. אני לא חושב שהייתה נגיעת יד שלי בפנדל. זה לא הצדיק פנדל, אבל יש שופט שמחליט והוא קבע שיהיה פנדל. מה שחשוב שהצלחנו לשמור על הנקודות. אני חושב שהיום הבהרנו לכולם שאנחנו נבחרת חזקה שמתמודדת על העלייה. מה שחשוב זה שנעבוד קשה ונקווה שהמצב יתפתח לטובתנו. במצב של 2:1 לא חששנו ממה שיקרה. לואיס פרננדז ביקש שנמשיך ללכת קדימה, ובסופו של דבר לא שמנו לב כל כך למה שעשינו אבל הלכנו כל הזמן קדימה ודחפנו את עצמנו לעבר השער של לטביה".

ליאור רפאלוב אמר: "מדובר בניצחון חשוב מאוד. אני שמח מאוד ומעכשיו צריך להתחיל להתכונן למשחק מול יוון. אנחנו רוצים מאוד לנצח".

עוזר מאמן גלזגו ריינג'רס הגיע על מנת לצפות בתומר חמד. החלוץ לא כבש, אבל עדיין נמצא בתוכניות של הסקוטים ומחזיק בהצעות גם מבלגיה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully