וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג והופנהיים נפרדו ב-1:1

הקבוצה מצפון גרמניה פיגרה אחרי שער של מודסט (15), אבל לאזוגה איזן (34). פאדרבורן חזרה מפיגור ל-1:3 על פרנקפורט

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג (ימין) מול ניקלאס זולה שחקן הופנהיים. GettyImages
המבורג שוב לא הצליחה לנצח. ואן דר וארט מול זולה/GettyImages

המחזור השמיני בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים ומשמעותיים מאוד. במשחק הראשון לא הצליחה המבורג לנצח את הופנהיים בבית וסיימה איתה ב-1:1 ביתי. במשחק השני חזרה פאדרבורן מפיגור ל-1:3 מרשים במיוחד מול איינטרכט פרנקפורט, כשמרווין דוקש הצעיר והמוכשר מדורטמונד כובש שער נהדר.

פייר מישל לאזוגה שחקן המבורג (שמאל), טולגאי ארסלן, לואיס הולטבי. Martin Rose, GettyImages
כבש במחזור שני ברציפות. לאזוגה/GettyImages, Martin Rose

המבורג - הופנהיים 1:1

הקבוצה של ג'ו צינבאואר אמנם לא ניצחה, וזאת דווקא אחרי משחק טוב שלה, בעיקר במחצית השנייה, אבל היא גם לא הפסידה כבר משחק שני ברציפות. עבור המבורג הנוכחית, גם זה הרבה. הקבוצה מצפון גרמניה, אלופת הליגה שש פעמים בעבר, סיימה ב-1:1 ביתי מול הופנהיים. האורחת עלתה ליתרון משער של אנתוני מודסט, פייר מישל לאזוגה איזן. בעקבות הנקודה, עלתה המבורג אל המקום ה-16 עם שש נקודות, הופנהיים במקום החמישי עם 13.

הופנהיים עלתה ליתרון בדקה ה-15 לאחר שלואיס הולטבי איבד כדור לפירמין שווגלצר, שהכניס מסירת עומק מצוינת לאנתוני מודסט, שמול ירוסלב דרובני לא נכשל ובעט פנימה מ-14 מטר את ה-0:1. המבורג לא נשברה והשיגה את השוויון בדקה ה-34 לאחר שמסירת עומק ארוכה מצוינת של טולגאי ארסלן מצאה את פייר מישל לאזוגה, שנותר לבד מול אוליבר באומן והכניע אותו מצוין כדי לאזן ל-1:1, שער שני לחלוץ הגרמני בשני המחזורים האחרונים. לאזוגה הגיע לשתי הזדמנויות קורצות נוספות, אבל נעצר פעמיים במשקוף.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני פאדרבורן חוגגים. GettyImages
חגיגה גדולה. שחקני פאדרבורן/GettyImages

פאדרבורן - איינטרכט פרנקפורט 1:3

העולה החדשה, שפתחה את העונה נהדר והוציאה רק נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים, הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 מרשים במיוחד מול איינטרכט פרנקפורט. אלכס מאייר כבש ראשון לנשרים, לפני שמרווין דוקש הנהדר המושאל מדורטמונד איזן בדקה ה-66 עם שער גדול. אווה הונמאייר השלים את המהפך בדקה ה-79 וסטפן קוטשקה (85) השלים את החגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully