וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אני לא שמח מהמצב הנוכחי"

קשר ברצלונה על מעמדו: "שמח שנשארתי". מסי: "ניימאר יכול להיות השחקן הטוב בעולם בעתיד. אנריקה נותן לי חופש מוחלט"

ליאונל מסי, ניימאר, ברצלונה. AP
פרגון הדדי. מסי וניימאר/AP

אחרי שנחל את הפסד הבכורה שלו עם ברצלונה לפריס סן ז'רמן, ליאו מסי לקח הפסקה קצרה מהאימונים כדי להשתתף בקמפיין חסות לחברת "ג'ילט". אחרי שסיים את הצילומים, התפנה הכוכב כדי לערוך ראיונות לכלי התקשורת שהקיפו אותו.

כמו תמיד, מסי נשאל על עתידו ושלל כל מעבר אפשרי בעתיד: "לשחק במקסיקו? אני לא חושב ללכת לשום מקום. בימים האלו אני חושב על ברצלונה ולא על שום מקום אחר. לא היו לי שום ספקות שאמשיך כאן". הפרעוש התייחס לשיתוף הפעולה הפורה שלו עם ניימאר מפתיחת העונה: "אנחנו משחקים יותר קרוב מאשר בעונה שעברה. ניימאר הוא שחקן נהדר, זה תענוג לשתף איתו פעולה. אני מאמין שיום אחד הוא יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם".

מסי נשאל גם על ההבדלים בין מרטינו המאמן הקודם ללואיס אנריקה: "קשה לדבר על ההבדלים ביניהם. לכל אחד יש את הסגנות שלו. מבחינה אישית, לואיס אנריקה לא מבקש ממני שום דבר שונה מבחינת סגנון המשחק. הוא נותן לי הרבה חופש ולא מגביל אותי על המגרש".

וכמובן, איך אפשר בלי ההשוואה הנצחית בינו לבין רונאלדו: "אני לא עושה תחרות עם רונאלדו, אני רק עושה את העבודה שלי ואין לי עניין להתחרות באף אחד. אני רק רוצה לזכות בתארים".

שחקן ברצלונה, צ'אבי. AP
לא אוהב את המצב הנוכחי. צ'אבי/AP

גם צ'אבי, שאיבד את מקומו בהרכב של ברצלונה, התראיין ובגיל 34 הוא משוכנע שיש לו מקום ב-11 של הקטלאנים. "אני לא שמח לשבת על הספסל. אני רוצה לשחק כמה שיותר ולשנות את הסיטואציה הנוכחית, אבל הקבוצה באה לפני הכול וזה המאמן שקובע מי משחק. מנקודת המבט שלי, זה לא משהו דרמטי ואני אנסה לעשות הכול כדי להפוך להיות יעיל יותר. אני שמח שנשארתי בברצלונה. לא הסכמתי לאף תפקיד מראש עם לואיס אנריקה".

על ההפסד לפריס סן ז'רמן אמר הקשר: "במשחקים כמו אלה בפריס, טעויות עלולות לעלות ביוקר ועשינו יותר מדי טעויות, בין השאר במצבים נייחים ובאיבודי כדורים באיזורי מפתח. לא שיחקנו טוב, אבל הגיע לנו תיקו. זו לא מפלה. התחושה סביב הקבוצה היא חיובית. אנחנו במסלול הנכון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully