וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "הוכחתי במכבי תל אביב שאפשר להצליח בתקציב צנוע"

מאמן באזל נזכר בחוויות מישראל: "השתפרתי ועשיתי שם קפיצה גדולה כמאמן. לקחתי את הווינריות שבי צעד קדימה"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
זכרונות יפים. סוזה עם צלחת האליפות של מכבי תל אביב/יותם רונן

ארבע שנים חלפו מאז פאולו סוזה עזב את האי הבריטי, שם שימש כמאמן קווינס פארק ריינג'רס, סוונסי ולסטר. מחר (רביעי) הוא שוב פוגש יריבה אנגלית, ליברפול, הפעם כמאמן באזל, שתנסה להפתיע באנפילד. אחרי שחטפה מריאל מדריד במחזור הפתיחה (5:1), באזל ממשיכה לעוד משחק מאתגר, אך מקווה ליותר לאור העובדה שהמרסיסיידרז התקשו בבית מול לודוגורץ הבולגרית. רגע לפני, סוזה העניק ראיון ל'גרדיאן' הבריטי, בו סיפר בין היתר על החוויות ממכבי תל אביב, הזכרונות מאנגליה וגם על הטעויות שביצע בדרך.

"השנתיים וחצי האחרונות היו קריטיות עבורי, הן היו חשובות מאוד", סיפר. "בוידאוטון גיליתי את המנטליות המנצחת שלי. במכבי תל אביב לקחתי את זה צעד נוסף קדימה, עשיתי שיפור גדול. לא הייתה לי בעיה לעבוד בליגות פחות ידועות. זה היה צעד חשוב מאוד עבורי כמאמן, וכך גיבשתי את המתודות והגישה שלי כמאמן.

"באזל ראתה את היכולות שלי. היא ראתה שהצלחתי גם בקבוצות עם תקציבים צנועים. עם מכבי תל אביב שיחקנו מול באזל פעמיים, ובשני המשחקים הקשינו עליהם".

מחר סוזה יפגוש על הקווים את ברנדן רוג'רס, האיש שהחליף אותו אי שם ביולי 2010, אז עזב את סוונסי לטובת לסטר. הרומן עם קבוצתו החדשה נמשך 86 ימים בלבד, והסתיים בפיטורים כואבים. "כן, בדיעבד עשיתי טעות כשעזבתי את סוונסי. בזמנו הרגשתי שלסטר הציע לי את ההזדמנות הטובה בקריירה. כולנו עושים טעויות בחיים. למזלי, מה שקובע זה מה אתה עושה אחרי השגיאות".

ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. AP
סוזה פוגש את האיש שירש אותו. רוג'רס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully