וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק יחכה: טבס לא בסגל ארגנטינה, מסי כן

טאטה מרטינו פרסם את הסגל לקראת המשחקים מול ברזיל והונג קונג בחודש הבא: רק 11 שחקנים מהמונדיאל שמרו על מקומם

קרלוס טבס, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
טבס עוד לא חוזר, מסי לא יוצא לחופש/GettyImages

מאמן נבחרת ארגנטינה, טאטה מרטינו, פרסם הערב (שני) את הסגל שלו לקראת שני משחקי ההכנה של הנבחרת באסיה בחודש הבא, מול ברזיל ב-11 באוקטובר ומול הונג קונג, שלושה ימים לאחר מכן.

החדשות המרכזיות מהרשימה של טאטה הן שקרלוס טבס, חלוצה של יובנטוס שלגביו היו שמועות עקשניות על חזרה לסגל לראשונה מאז הקופה אמריקה של 2011, יחכה להזדמנות הבאה. על פי ה"אולה" הארגנטינאי, מרטינו יזמן את טבס לנבחרת בעתיד. מי שכן נמצא ברשימה, בניגוד לדיווחים אחרים שטענו שהוא ייקח פסק זמן למנוחה מהנבחרת, הוא ליאונל מסי.

במשחקו הראשון והיחיד עד כה של מרטינו בתפקיד, משחק ידידות מול גרמניה בחודש שעבר בו ניצחה ארגנטינה 2:4 מרשים, החליט המאמן לזמן את כל השחקנים שהיו בסגל למונדיאל והגיעו עם הנבחרת עד לגמר. הפעם הוא כבר התפנה לבצע את השינויים שלו, כאשר בין השחקנים שזומנו ולא היו במשחק הקודם אפשר למצוא את חאבייר פאסטורה ואריק לאמלה.

שמות נוספים שמצטרפים לסגל החדש הם מתאו מוסאקיו, השוער נהואל גוזמן, סנטיאגו ורגיני, רוברטו פריירה וניקולאס גאיטאן. אנחל די מריה, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגואין ומסי כמובן הם בין ה-11 שהיו בסגל למונדיאל וזומנו גם הפעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully