וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 בין אמפולי למילאן, שער בכורה לטורס

הרוסונרי נקלעו לפיגור מוקדם משערים של טוני ופוצ'ארלי, אבל הספרדי והונדה מנעו הפסד שני רצוף. ולאדיפיורי הורחק

פרננדו טורס שחקן מילאן. רויטרס
הופעת בכורה בהרכב ושער בכורה. טורס/רויטרס

המחזור הרביעי בסרייה A האיטלקית יצא לדרך כבר הערב (שלישי) עם משחק בודד שבו נפרדו אמפולי ומילאן ב-2:2 דרמטי. הרוסונרי, שרצו להתאושש מההפסד הביתי והכואב 1:0 ליובנטוס ביום שבת, נקלעה לפיגור כפול במשחק הזה והייתה בדרך להפסד נוסף, אבל הצליחה לבצע מיני קאמבק ולחזור למילאנו עם נקודה.

פרננדו טורס רשם הופעת בכורה בהרכב של אינזאגי, אבל הפתיחה הייתה שייכת כולה למארחים, שעלו ליתרון כבר בדקה ה-13 משער נגיחה של לורנצו טונלי. מנואל פוצ'ארלי נגח את השני כעבור שמונה דקות אחרי בישול של טבאנו אבל מילאן לא נשברה ובדקה ה-43 התכבד טורס בשער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. החלוץ הספרדי קיבל הרמה מאבאטה המגן הימני ונגח נפלא לפינה הרחוקה. האורחים הגבירו את הלחץ ובאו על שכרם בדקה ה-57. אבאטה הכניס בכדור עומק את קיוסקה הונדה היפני שבעט בשמאל מחוץ לרחבה.

אחרי שלוש דקות מילאן כמעט השלימה את המהפך כשטורס חדר לרחבה וסידר כדור לז'רמי מנז, אבל הכדור של הצרפתי נדבק במשקוף. אמפולי סיימה את המשחק הזה בעשרה שחקנים אחרי שוואלדיפיורי ראה צהוב שני בדקה ה-86. מילאן עלתה למקום השלישי עם תיקו הזה ורחוקה שתי נקודות מיובנטוס ורומא המוליכות, שישחקו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully