וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עדיין מושלמת, הפסד שני רצוף לנאפולי

דסטרו ופלורנצי סידרו לג'אלורוסי 0:2 על קליארי. הפרטנופי נוצחו 1:0 באודינזה, תיקו לאינטר, ניצחון בכורה לפיורנטינה

אנטוניו קסאנו פארמה חוגג שער. GettyImages
עוד משחק מרתק של פארמה, הפעם גם ניצחון. קסאנו והחברים חוגגים/GettyImages

המחזור השלישי בסרייה A האיטלקית, שנפתח אמש (שבת) עם שני משחקים ובמרכזם ה-0:1 של יובנטוס על מילאן, יסתיים היום עם שמונה משחקים נוספים. בראשון מביניהם, פארמה השיגה שלוש נקודות ראשונות העונה אחרי 2:3 דרמטי בורונה על קייבו. רומא שמרה על המאזן המושלם שלה עם 0:2 על קליארי ונצמדה ליובנטוס בפסגה. נאפולי נחלה הפסד ליגה שני רצוף, הפעם 1:0 בחוץ מול אודינזה. אינטר סיימה ב-1:1 בפאלרמו, טורינו הפסידה בבית 1:0 לוורונה.

מתיאה דסטרו שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
שמר את רומא מושלמת. דסטרו/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - קליארי 0:2

אחרי שלושה מחזורים בלבד באיטליה, רומא נצמדה ליובנטוס בפסגה כשהשתיים הן הקבוצות היחידות שהצליחו לשמור על מאזן מושלם עד כה. אחרי ההצגה שנתנה מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, סגנית האלופה לא התקשתה גם מול הקבוצה מסרדיניה וסגרה עניין כבר אחרי 13 דקות. אלסנדרו פלורנצי בישל לדסטרו את הראשון אחרי עשר דקות וקבע את תוצאת הסיום אחרי שלוש דקות עם שער נוסף מבישול של ז'רביניו הלוהט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. GettyImages
לא נגמר. די נטאלה מול נאפולי/GettyImages

אודינזה - נאפולי 0:1

אחרי ה-1:3 מול ספרטה פראג בליגה האירופית, הקבוצה מדרום איטליה קיוותה להמשיך את המומנטום בליגה, אך נחלה הפסד ליגה שני רצוף בפריולי. רפא בניטס עלה בהרכב התקפי עם היגואין, מיצ'ו ואינסינייה בחלק הקדמי אבל הגנת המארחים החזיקה מעמד ובדקה ה-71 גם עקצה עם שער מפתיע. אנטוניו די נטאלה הרים כדור חופשי מטווח של כ-30 מטרים, קוליבאלי בלמה החדש של נאפולי נגח רע מאוד לאחור ובישל לדנילו הבלם מהצד השני שהתגנב לרחבה ודחק מקרוב לרשת. נאפולי עם הפסד שני בשלושה מחזורים ופתיחת עונה מאכזבת, אודינזה עם ניצחון שני.

שחקני אינטר חוגגים עם מתאו קובאצ'יץ' (במרכז). AP
הביא נקודה. מתאו קובאצ'יץ', במרכז/AP

פאלרמו - אינטר 1:1

הנראזורי הגיעו לרנצו ברברה, אצטדיון בו הפסידו בשני הביקורים הקודמים שלהם, והפעם לפחות השיגו נקודה. נמניה וידיץ' חזר להרכב אחרי הרחקה, אבל כבר בדקה השלישית כשל בניסיון להחזיר כדור לאחור ואפשר לפרנקו ואסקס הארגנטינאי לחטוף ולהעלות את פאלרמו ליתרון. בהמשך נפסל לבלם הסרבי שער חוקי, אבל חברו הקרואטי מתאו קובאצ'יץ' איזן בבעיטה שטוחה ומדויקת מ-18 מטרים בדקה ה-42. שתי הקבוצות לא השיגו הכרעה ורשמו תיקו שני העונה, רק שלאינטר יש גם ניצחון בתווך ולפאלרמו עדיין אין.

קייבו - פארמה 3:2

אחרי ה-5:4 המטורף מול מילאן במחזור הקודם, פארמה הוכיחה שבכל משחק שלה אפשר יהיה לצפות לאקשן. הקבוצה התוססת של רוברטו דונאדוני השיגה שלוש נקודות יקרות אצל קייבו, בועד המארחת נעצרת דווקא לאחר ניצחון החוץ המרשים על נאפולי במחזור הקודם. כבר בדקה הרביעית מריאנו איסקו כבש מקרוב לקייבו, אבל בליץ של 12 דקות נתן לאורחים את הנקודות. אנטוניו קסאנו התחיל עם מבצע אישי ובעיטה נהדרת לחיבורים בדקה ה-65, מאסימו קודה השלים מהפך בדקה ה-75 וקסאנו השלים צמד אחרי שקודה הוריד לו עם החזה בדקה ה-77. אלברטו פאלוסקי רק צימק, שמונה דקות לסיום, עם דחיקה מקרוב.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: יסמין קורטיץ' (58)

גנואה - לאציו 0:1
לגנואה: מאורסיו פינייה (87)

טורינו - ורונה 1:0
לוורונה: ארתור יוניצה (66). רפאל האורח עצר פנדל של עומאר אל כדורי בדקה ה-88

ססואולו - סמפדוריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully