וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: דורטמונד - ארסנל 0:2, ריאל מדריד - באזל 1:5

אלופת אירופה חגגה על השוויצרים בזכות עצמי של סוכי, בייל, רונאלדו, חאמס ובנזמה. אימובילה ואובמיאנג כבשו לדורטמונד. יובנטוס-מאלמו 0:2, ליברפול-לודוגורץ 1:2

כמה התגעגענו, כמה חיכינו והערב (שלישי) היא חזרה. ליגת האלופות לעונת 2014/15 יצאה לדרך עם שלב הבתים ועם 23 שערים בשמונה משחקים. דורטמונד ניצחה בקלות 0:2 את ארסנל, ריאל מדריד חגגה עם 1:5 קליל על פ.צ. באזל, יובנטוס התקשתה אבל ניצחה 0:2 את מאלמו בבית. אתלטיקו מדריד, סגנית אלופת אירופה, הפסידה 3:2 לאולימפיאקוס. ליברפול הייתה זקוקה לפנדל בדקה ה-90 בשביל לנצח 1:2 את לודוגורץ. מונאקו הפתיעה את לברקוזן עם 0:1, זניט ניצחה 0:2 את בנפיקה וגלאטסראיי נפרדה ב-1:1 מאנדרלכט.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים שער. רויטרס
נראים נהדר. שחקני אולימפיאקוס חוגגים/רויטרס

בית א'

אולימפיאקוס - אתלטיקו מדריד 2:3

איזו הפתעה גדולה. סגנית אלופת אירופה ואלופת ספרד, שפתחה את העונה הנוכחית בלה ליגה עם שבע נקודות מתשע, כולל ניצחון 1:2 גדול בדרבי בשבת האחרונה, הפסידה במחזור הפתיחה 3:2 לאולימפיאקוס. היוונים נראו מצוין, הגיעו למספר הזדמנויות ובסופו של דבר גם השיגו ניצחון יקר מאוד להמשך הדרך. אולימפיאקוס, שבשנה שעברה הגיעה לשמינית הגמר והודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד תנסה לעבור את שלב הבתים אולי גם השנה. אתלטיקו תנסה לחזור לעצמה בהמשך הבית.

דקה 13: גול! ארתור מסואקו קיבל מסירת רוחב מאיברהים אפלאי ובעט כדור לפינה הרחוקה עם רגל שמאל כדי לקבוע 0:1 לאולימפיאקוס.

דקה 31: גול! אלחנדרו דומינגס פרץ נהדר מאגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין קוסטאס מיטרוגלו, שפתח את הרגליים. זה הגיע לאיברהים אפלאי שבעט פנימה. 0:2 לאולימפיאקוס.

דקה 38: גול! כריסטיאן אנסלדי הגביה מאגף שמאל ומריו מנדז'וקיץ' נגח עם הרבה רגש מצד ימין לאגף שמאל כדי לצמק ל-2:1. שער יפה מאוד.

דקה 73: גול! פייטים קסאמי העביר מסירת רוחב לקוסטס מיטרוגלו, שהסתובב ובעט בין הרגליים של אובלאק. 1:3 לאולימפיאקוס.

דקה 86: גול! מסירת רוחב נהדרת של קוקה מאגף ימין הגיעה לאנטואן גריזמן, שמול שער ריק בעט פנימה. 2:3 לאולימפיאקוס.

יובנטוס - מאלמו 0:2

1,003 דקות חיכה קרלוס טבס לשער בזירה האירופית. היום זה קרה, וכמו שדברים טובים לפעמים באים, גם זה הגיע בצמד. החלוץ הארגנטינאי של יובנטוס כבש פעמיים (59 ו-90) וסידר לגברת הזקנה שלוש נקודות הכרחיות במאבק על אחד משני המקומות הראשונים בבית א'. יובה פתחה לאט, אבל במחצית השנייה הגיעה להזדמנויות רבות, כשבסופו של דבר החלוץ הארגנטינאי גם מנצל שתיים מהן.

דקה 59: גול! קרלוס טבס הכניס כדור עומק לקוג'ו אסמואה, שהשאיר לו עם עקב גאוני, החלוץ הארגנטינאי בעט בנגיעה אחת מ-12 מטר כדי לקבוע 0:1 ליובה. איזה שער יפה.

דקה 90: גול! טבס בעט כדור חופשי מ-18 מטר לפינה וקבע 0:2 ליובנטוס.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
חגיגה לבנה. שחקני ריאל/רויטרס

בית ב'

ריאל מדריד - פ.צ. באזל 1:5

אלופת אירופה התחילה את שלב הבתים בדיוק מהמקום בו סיימה את ליגת האלופות בעונה שעברה. ריאל מדריד הביסה 1:5 את פ.צ. באזל של פאולו סוזה, במשחק שבוודאי ירגיע מעט את הרוחות בסנטיאגו ברנבאו אחרי פתיחת העונה החלשה בליגה. הבלאנקוס נהנו משער עצמי של מארק סוכי והוסיפו שערים של גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, חאמס רודריגס וקארים בנזמה (השער ה-1,000 של ריאל באירופה) ודרסו את אלופת שוויץ.

דקה 14: גול! חאמס הכניס מסירת עומק לנאצ'ו, שפרץ מאגף ימין וניסה ליישר למרכז, מארק סוכי ניסה להרחיק את זה לחוץ, אבל זה הלך פנימה. שער עצמי ו-0:1 לריאל.

דקה 30: גול! מודריץ' שלח כדור מצוין לגארת' בייל, שהקפיץ מעל ואצליק ומול שער ריק בעט פנימה את ה-0:2.

דקה 31: גול! בליץ של ריאל. מודריץ' הכניס כדור עומק נהדר לבייל, שיישר למרכז, שם המתין כריסטיאנו רונאלדו, שבעט פנימה את ה-0:3. זהו השער ה-68 של הפורטוגלי בליגת האלופות אי פעם והוא רחוק שלושה שערים משיאו של ראול.

דקה 37: גול! רונאלדו קיבל כדור באגף ימין ויישר לבנזמה, שבעט, ואצליק הדף, אבל חאמס רודריגס הגיע ראשון ודחק פנימה את ה-0:4.

דקה 38: גול! מסירת עומק של לוקה זופי מצאה את דרליס גונסאלס, שפרץ קדימה ובעט חזק פנימה. 1:4.

דקה 79: גול! רונאלדו ובנזמה החליפו מסירות במהירות מסחררת עד שהחלוץ הצרפתי בעט טיל מ-14 מטר למשקוף ופנימה. 1:5 לריאל מדריד ובנזמה כובש את השער ה-1,000 של ריאל באירופה.

ליברפול - לודוגרץ 1:2

חמש שנים לא שיחקו המייטי רדס בליגת האלופות. משחק החזרה שלהם היה עצבני ולחוץ מאוד עד לשניות הסיום, אבל בסופו של דבר ליברפול הצליחה לסמן וי על משחק החזרה. הקבוצה של ברנדן רוג'רס ניצחה 1:2 את לודוגורץ, בזכות שער הבכורה של מריו באלוטלי ופנדל מוצלח של סטיבן ג'רארד עמוק בתוך תוספת הזמן, כשהאלופה הבולגרית מאזנת בדקה ה-91 וכמעט גונבת תיקו בסנסציה גדולה באנפילד. בסופו של דבר, ליברפול יכולה לנשום לרווחה.

דקה 82: גול! באלוטלי הצליח להשתלט על כדור של אלברטו מורנו בין שני שומרים, ושלח את הכדור לפינה הרחוקה. 0:1 לליברפול.

דקה 90+1: גול! יונס חאמזה הכניס מסירת עומק מצוינת לדני אבאלו, שחלף על פני מיניולה ובעט פנימה. 1:1 סנסציוני.

דקה 90+3: גול! מוצ'י החזיר אחורה לשוער בורחאן, שהתשעשע עם הכדור ולא שם לב לחאבי מנקיו, שחדר לרחבה. השוער הכשיל את הספרדי והשופט פסק על פנדל. סטיבן ג'רארד בעט חזק לפינה וקבע 1:2.

מריו באלוטלי ליברפול חוגג שער. רויטרס
שער בכורה במדי ליברפול. באלוטלי/רויטרס

בית ג'

מונאקו - לברקוזן 0:1

מוליכת הליגה הגרמנית פתחה את העונה בצורה נהדרת כשהיא מנצחת וכובשת בלי סוף. הערב, היא לא מצאה את הרשת בפעם הראשונה העונה וזה גם עלה לה בנקודות יקרות מאוד בליגת האלופות. מונאקו ניצחה 0:1 את לברקוזן בזכות שער של ז'ואאו מוטיניו בדקה ה-61 ובוודאי יכולה לשאוב מכך הרבה עידוד אחרי פתיחה אומללה של הליגה הצרפתית.

דקה 61: גול! מונאקו יצאה להתקפה מהירה כשברבאטוב משאיר כדור נהדר לז'ואאו מוטיניו בנגיחה והפורטוגלי בעט פנימה. 0:1 למונאקו.

בנפיקה - זניט סנט פטרסבורג 2:0

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש פתחה את העונה בצורה חלומית עם שבעה ניצחונות בשבעה משחקים בליגה הרוסית. במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות היא הראתה שגם באירופה היא מתכוונת לדבר ובגדול העונה. זניט סנט פטרסבורג ניצחה 0:2 את בנפיקה ליסבון בחוץ אחרי שני שערים מוקדמים מאוד של הולק ואקסל ויטסל וגם נהנתה מהרחקה של השוער המקומי ארתור.

דקה 5: גול! פריצה נהדרת של רומן שאטוב נגמרה במסירת עומק להולק, שהקפיץ בנגיעה אחת פנימה כדי לקבוע 0:1 לזניט.

דקה 18: כרטיס אדום! דני פרץ נהדר קדימה והוכשל על ידי ארתור, שראה את הכרטיס האדום.

דקה 22: גול! קרן של דני הגיעה לאקסל ויטסל, שנגח פנימה את ה-0:2 של זניט.

אוהדי דורטמונד. רויטרס
אוהדי דורטמונד בטירוף/רויטרס

בית ד'

בורוסיה דורטמונד - ארסנל 0:2

מי שציפה למשחק ענק, או לדרמה בין שתי קבוצות חזקות, התבדה ודי מהר יש לומר. בורוסיה דורטמונד הייתה גדולה על ארסנל בכמה דרגות מהרגע הראשון וניצחה אותה 0:2, כשרק המזל וההחמצות של הנריך מחיטריאן ופייר אמריק אובמיאנג מונעים מהתותחנים לצאת מהווסטפאלן שטאדיון עם תבוסה קשה. בסופו של דבר, צ'ירו אימובילה בשער הבכורה שלו ואותו אובמיאנג כבשו שני שערים יפים וסידרו לשוורצגלבן ניצחון יקר וחשוב מאוד בפתיחת שלב הבתים מול הקבוצה, שניצחה אותה 0:1 בשלב הבתים בעונה שעברה באותו אצטדיון ממש.

דקה 27: מהלך קבוצתי נהדר של דורטמונד נגמר במסירת רוחב של גרוסרויץ לאובמיאנג, שמחמישה מטר בעט היישר לגופו של שצ'סני. איזו החמצה.

דקה 45: גול! אימובילה רץ קרוב ל-60 מטר עם הכדור, עבר בין שני שומרים ובעט נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לדורטמונד. שער בכורה של החלוץ האיטלקי במדי סגנית אלופת גרמניה. ועוד איזה שער.

דקה 48: גול! דורטמונד יצאה למתפרצת אדירה, גרוסקרויץ הקפיץ לאובמיאנג, שעבר את שצ'זני והצליח להשתלט על הכדור כדי לבעוט פנימה. 0:2 לדורטמונד.

גלאטסראיי - אנדרלכט 1:1

הטורקים הגיעו בשנה שעברה לשמינית הגמר, שם נעצרו מול צ'לסי. השנה, הם היו קרובים להפסד בית מאכזב במיוחד במחזור הפתיחה, אבל שער חשוב מאוד של בוראק יילמאז בדקה ה-90 סידר לגלאטסראיי נקודה יקרה, ובעיקר מנע מאנדרלכט עוד שתיים. דניס פראט העלה את הבלגים ליתרון בדקה ה-52 עם שער נהדר. שתי הקבוצות יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לחלום על עלייה משלב הבתים, בהתחשב בעובדה שהן באותו בית עם דורטמונד וארסנל.

דקה 52: גול! דניס פראט קיבל כדור ארוך, עצר על החזה ועבר שני שומרים. בסופו של דבר הוא בעט חזק מאוד לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1 לאנדרלכט.

דקה 90: גול! אורליאן צ'דג'ו פרץ באגף שמאל והעביר מסירת רוחב לבוראק יילמאז, שבעט פנימה. 1:1.

צ'ירו אימובילה שחקן דורטמונד חוגג מול ארסנל. רויטרס
שער גדול. אימובילה/רויטרס
ג'ופרי קונדוגביה מונאקו מול קארים בלארבי באייר לברקוזן. רויטרס
מונאקו כבשה ראשונה/רויטרס
פול פוגבה יובנטוס מול פה קונאטה מאלמו. רויטרס
מהלך קבוצתי נהדר של יובה הוביל לשער הראשון. פוגבה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
קרוב לראול. רונאלדו/רויטרס
פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד חוגג שער. רויטרס
הופעה נהדרת שלו. אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully