וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "ייקח לברזיל זמן רב להתאושש מהמונדיאל"

הקפטן החדש של הסלסאו מתכונן למשחק הידידות מול אקוודור (04:00, ספ' 1): "מנסים להתאים את עצמינו למאמן החדש"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
המנהיג החדש של דונגה. ניימאר/רויטרס

נבחרת ברזיל פתחה את עידן דונגה עם ניצחון דחוק של 0:1 על קולומביה, עליה היא גברה גם ברבע גמר המונדיאל והלילה (04:00, ספורט 1) הסלסאו יפגשו לעוד משחק ידידות את אקוודור. למרות הניצחון הדחוק על הקולומביאנים החזקים, לברזיל ייקח עוד הרבה זמן לשקם את עצמה אחרי המפלות שנחלה במונדיאל מול גרמניה בחצי הגמר ומול הולנד במשחק על המקום השלישי.

"זה קשה לשנות את הכל אחרי שהיה לנו בסך הכל שבוע שבו התאמנו ביחד", כך אמר ניימאר, כוכב הסלסאו שכבש את שער הניצחון מול קולומביה בבעיטה חופשית. "אנחנו מתאימים את עצמינו למאמן החדש. אנחנו מקשיבים למה שהוא אומר לנו לעשות ומנסים לשפר את ההופעה שלנו".

דונגה עשה המאמן החדש עשה הרבה מאוד שינויים בסגל שלו, כולל ניפויים של מספר שחקני הרכב קבועים כמו דני אלבס, מרסלו ואחרים, לצד זימון של שמות חדשים כמו פיליפה קוטיניו ופיליפה לואיס. מי שדווקא זכה לשדרוג אצל המאמן החדש ישן הוא ניימאר, שקיבל את סרט הקפטן במקומו של טיאגו סילבה.

כוכב ברצלונה התייחס לשינויים הרבים שערך דונגה ואמר: "הרבה דברים השתנו לאחרונה. למדתי הרבה דברים בשלוש השנים האחרונות. אני חושב שהתבגרתי הרבה והפכתי ליותר מקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully