וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזר מין, מהומות והספריי הנעלם: המשדר ההזוי של סקיי ספורטס

כמו תמיד, הרשת הבריטית ליוותה את היום האחרון של ההעברות עם שידור מכל מוקדי האירועים. האוהדים ביצעו שלל תעלולים, סקיי התנצלה, משרד התקשורת יחקור. צפו במיטב הסרטונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלן אירווין מותקף אצל אברטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום האחרון של מועד ההעברות באירופה הוא לא רק יום מתוח עבור הקבוצות הגדולות ביבשת, אלא גם יום חגה של רשת סקיי ספורטס הבריטית. במשדר שהפך לקאלט בשנים האחרונות, פורסת הרשת עשרות מכתביה בכניסה לכל מתחם אימונים של קבוצות הליגות הבכירות בממלכה. הציבור מכיר היטב את החגיגה הזו והפעם, נראה שהדברים עברו את הגבול.

סקיי ספורטס נאלצה להתנצל היום (שלישי) על מספר תקריות שאירעו במהלך יום השידורים שלהם אתמול. במקביל, משרד התקשורת הבריטי קיבל עשרות תלונות והודיע שיחקור את הרשת על הדברים שאירעו.

אז מה קרה שם? במקרה שהפך למפורסם ביותר, אוהד של אברטון התגנב מאחורי הכתב אלן אירווין ודחף לתוך אוזנו אביזר מין נשי סגול.

מחוץ למתחם האימונים של קריסטל פאלאס התרחשה התקרית החמורה מכולן והכתב קאבה סולהקול נאלץ לעזוב את המקום לאחר שאוהדי הקבוצה החלו להשתולל. הם השליחו זיקוקים וחזיזים, הניפו שלט עליו נכתב: "סקיי ספורטס - הורסת את המשחק מאז 1992" וצעקו דברים בגנות הרשת כגון: "אנחנו שונאים את סקיי ספורטס המזדיינים". בעקבות המקרה, ובעצת המשטרה, גם הכתב שהמתין מחוץ לאצטדיון האמירויות של ארסנל ודיווח על העברתו של דני וולבק, עזב את המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

במקרה נוסף, אוהד התקרב למצלמה וצעק משפט, אותו נחסוך מכם (הוא נמצא בווידיאו למטה), אולם איננו מתאים לילדים, או לטלוויזיה בכלל. בארצות הברית היו בתקופה האחרונה מספר אנשים שביצעו תעלולים דומים ונראה שהסיפור הגיע גם לבריטניה.

בבירמינגהאם, מארק מקאדם דיווח מהמתחם של אסטון וילה כאשר נשמע מאחור בדיוק אותו משפט ואחריו, הופיע על המסך לפתע בובת מין מתנפחת.

את הרגע המשעשע של היום סיפק גארי קוטריל, שדיווח ממתחם האימונים של קווינס פארק ריינג'רס והרחיק ממנו את האוהדים, הממושמעים מאוד יש לומר, בעזרת אותו ספריי חדשני בו משתמשים השופטים על מנת לסמן את מיקום הכדור והחומה בכדורים חופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully