וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעבר וולבק לארסנל פוגע בזהות של מנצ'סטר יונייטד"

ביקורת על מכירת החלוץ לתותחנים וסכומי העתק שהוצאו על רכש. בקהאם: "עד לפני כמה שנים יונייטד ייצרה כישרונות". באנגליה טוענים: "פרגוסון מרגיש בחילה מהמהלך הזה". קלברלי הושאל לאסטון וילה

דני וולבק, מנצ'סטר יונייטד. Jamie McDonald, GettyImages
לונדון מחכה, מנצ'סטר כבר מתגעגעת. ולבק/GettyImages, Jamie McDonald

ארסנל מתרגשת מבואו של הרכש החדש דני וולבק. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד עבר אמש (שני) לתותחנים עם סגירתו של חלון ההעברות כששווי העסקה עמד על 16 מיליון ליש"ט. וולבק התאמן היום עם נבחרת אנגליה, אולם חבריו החדשים בקבוצה כבר מצפים לשיתוף הפועלה עמו. "אני שמח לקבל את פניך, דני, מאחל שתבקיע כמה שיותר גולים", צייץ מסוט אוזיל, וג'ק ווילשר הוסיף: "שחקן גדול לקבוצה גדולה". וולבק יתפוס את מקומו של אוליבייה ז'ירו הפצוע, שצפוי להיעדר תקופה ארוכה. וולבק חתם לחמש שנים במועדון.

אדריאן דורהאם מה"דיילי מייל" שיבח את ארסנל על העסקה: "וולבק יהיה שחקן קבוצתי אולטימטיבי לשיטה של ארסנל. ארסן ונגר יסיים את העבודה שפרגוסון התחיל. אני מניח שפרגוסון מרגיש בחילה מכך שהוא רואה איך אחד השחקנים החביבים עליו עובר לארסנל. פרגי תמיד סמך עליו והציב אותו בשלל עמדות. אולי בארסנל הוא יהפוך לשחקן שפרגי תמיד חלם שהוא יהיה".

מייק פילאן, ששימש עוזרו לשעבר של אלכס פגרוסון במנצ'סטר יונייטד, לא אהב את המעבר של וולבק ללונדון. "דני וולבק היה חלק מהזהות של מנצ'סטר יונייטד, והמעבר שלו לארסנל פוגע בזהות של יונייטד", אמר, "איש לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל זה פגיעה ביונייטד". פילאן סייע לפרגוסון בין השנים 2008 ל-2013, והייתה לו ביקורת על ההוצאות המופרזות של יונייטד בחלון ההעברות. יונייטד הייתה הקבוצה שהשקיעה הכי הרבה ברכש בעולם במהלך הקיץ כשהוציאה 193 מיליון יורו. "יותר נכון לחשוב על הטווח הקצר מאשר על העתיד?", תהה פילאן, "הנוער הוא תמיד העתיד, וכשאתה מפתח את הנוער אתה תורם לפרמיירליג".

לואי ואן חאל, ריאן גיגס, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
193 מיליון יורו כדי להוציא את העגלה מהבוץ. ואן חאל וגיגס/GettyImages

רנה מולנסטין, שעבד בצוות של פרגוסון, ביקר אף הוא את מדיניות הרכש של יונייטד. "אני מופתע", אמר על מכירתו של וולבק, "כנראה שזאת עסקה טובה לשני הצדדים. אני שונא לראות את וולבק עוזב את מנצ'סטר יונייטד. אני מכיר את וולבק מגיל שמונה או תשע".

גם דייויד בקהאם העביר ביקורת על כך שיונייטד הוציא סכומי עתק על רכש בקיץ. "מנצ'סטר יונייטד תמיד קנתה שחקנים, אבל גם הפעילה מערך סקאוטינג גדול שאפשר לאלכס פרגוסון למצוא כישרונות, ועד לפני כמה שנים יונייטד ייצרה כישרונות, שחקנים מתוצרת בית. ואן חאל מאמן כישרוני, מכבדים אותו ביונייטד, ואני מקווה שהפרויקט שנבנה יצליח".

אגב, שחקן בית נוסף שעזב הוא טום קלברלי, שהושאל היום לאסטון וילה תחת אישור מיוחד של הנהלת הפרמיירליג. הקשר בן ה-25 היה קרוב למעבר קבוע לאברטון אתמול, אך העסקה לא יצאה לפועל. היום הוא עשה את דרכו לקבוצה מבירמינגהאם, שחיזרה אחריו בצורה נמרצת בשבוע האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייויד בקהאם אלכס פרגוסון מנצ'סטר יונייטד 2002. GettyImages
מה קרה למערך הסקאוטינג שאפשר לפרגי למצוא כישרונות צעירים? בקהאם ופרגוסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully