וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו: "אני רוצה להוכיח את עצמי מחדש"

אחרי שכבר ערך בכורה, דיבר הקשר הספרדי בן ה-32: "אני יודע שבבאיירן צריך לנצח תמיד". זאמר: "האישיות שלו תעזור לנו"

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן (ימין) עם המנהל המקצועי מתיאס זאמר. GettyImages
"אנחנו רוצים לזכות בכל תואר אפשרי ולכן זקוקים לצ'אבי אלונסו". זאמר ואלונסו בהצגה הרשמית/GettyImages

רק ביום שישי הוא הגיע למינכן וביום שבת הוא כבר פתח בהרכב באיירן במשחק החוץ מול שאלקה. היום (שני) הוא גם הוצג בצורה רשמית במסיבת עיתונאים. צ'אבי אלונסו, מספר שלוש באלופת גרמניה, הגיע עם המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר והציג מספר מילים שלמד כבר בגרמנית כמו: "שלום, קוראים לי צ'אבי", "בוקר טוב", "מה נשמע?", "תודה" וגם בבווארית כמו: "מיה סן מיה", "סרבוס" (שלום).

"הכל הלך מהר מאוד", הודה קשר נבחרת ספרד שהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים לאחרונה, "זה דבר גדול ופריבילגיה לשחק כאן בבאיירן מינכן. גם כשחקן וגם כבנאדם זה מצוין לעשות את הצעד הזה". הקשר בן ה-32 התייחס גם לעובדה שערך את הבכורה כבר בשבת: "הופתעתי, זה קרה מהר מאוד, אבל החברים שלי לקבוצה עזרו לי מאוד. כמובן שהתוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר.

"אני יודע שבבאיירן מינכן תמיד חייבים לנצח. אני מכיר את זה גם מריאל מדריד וחושב שזו תכונה חשובה בקבוצה. אני רוצה להוכיח את עצמי מחדש ולהראות שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר". צ'אבי אלונסו, שאמר שהבונדסליגה הולכת ומתחזקת התייחס לעיר מינכן: "תמיד אהבתי מאוד להגיע לכאן, גם כתייר. זו עיר נהדרת. אני מצפה בכיליון עיניים להכיר את העיר בצורה טובה יותר". הקשר הוסיף ואמר שהוא רוצה ללמוד גרמנית בצורה מהירה ואמר שזה חשוב כדי שהספרדים יוכלו להשתלב בצורה טובה בקבוצה.

זאמר אמר: "זה רגע מיוחד בשבילנו. אנחנו שמחים לקבל לבאיירן שחקן ברמה כזו עם אישיות כזו. אנחנו רוצים לזכות בכל דבר אפשרי ולשם כך אנחנו זקוקים לו. היכולת שלו, הצורה שבה הוא משחק כדורגל, תעזור לנו בצורה מיידית. הוא שחקן עם נוכחות על המגרש. חשוב מאוד גם שיביא את הנוכחות שלו לחדר ההלבשה. כמובן שכדורגל מתבסס על פיזיות, טקטיקה וטכנולוגיה, אבל מה שאני הכי אוהב זו אישיות".

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"תמיד אהבתי מאוד להגיע לכאן, גם כתייר. זו עיר נהדרת. אני מצפה בכיליון עיניים להכיר את העיר בצורה טובה יותר". צ'אבי אלונסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully