וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: די נטאלה ממשיך להדהים, נאפולי חגגה בתוספת הזמן

החלוץ הוותיק של אודינזה כבש צמד ב-0:2 על אמפולי. הפרטנופי גברו 1:2 על גנואה משער דרמטי של דה גוזמן. מילאן - לאציו 1:3

הליגה האיטלקית יצאה אמש (שבת) לדרך עם ניצחונות של שתי הקבוצות שסיימו ראשונות בעונה שעברה, יובנטוס ורומא, והערב המשכנו לקבל כדורגל מצוין וגם דרמה גדולה. מילאן פתחה את יום המשחקים עם 1:3 ביתי ומרשים מול לאציו. את ההצגה שוב גנב אנטוניו די נטאלה הבלתי נדלה שהיה חתום על צמד ב-0:2 של אודינזה על אמפולי. נאפולי מתחה את אוהדיה 90 דקות ולבסוף סידרה להם ניצחון דרמטי 1:2 בחוץ על גנואה משער של ג'ונתן דה גוזמן. אינטר אכזבה בפתיחת העונה עם 0:0 בחוץ מול טורינו.

קייסוקה הונדה מילאן חוגג. AP
פתיחה טובה. הונדה/AP

מילאן - לאציו 1:3

כבר אחרי שבע דקות מילאן עלתה ליתרון. סטפן אל שעראווי פרץ מצוין באגף שמאל והעביר רוחב לקייסוקה הונדה והיפני הכניע מקרוב את אטריט ברישה האלבני. במחצית השנייה נפלו עוד שלושה שערים תוך 11 דקות וכולם מרגליהם של שחקני הרוסונרי. בדקה ה-56, אבאטה שלח למרכז הרחבה וסולי מונטארי הקדים את השומר שלו והכפיל את היתרון. שמונה דקות חלפו וז'רמי מנז קבע 0:3 עם פנדל מדויק אחרי שסטפן דה פריי הכשיל אותו ברחבה. בדקה ה-67, אלכס גלש לכדור בניסיון להרחיק אותו, אבל בעט בטעות לשערו הוא. בדקה ה-94 אנטוניו קנדרבה יכול היה לצמק עוד יותר, אבל דייגו לופס עצר את הפנדל שלו.

גנואה - נאפולי 2:1

אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי שהוביל אותה למוקדמות ליגת האלופות, החבורה של רפא בניטס מקווה לעשות צעד נוסף קדימה ואולי להתחרות על האליפות. האורחים אמנם היו פחות מסוכנים, אבל הספיקו לכבוש את השער הראשון במשחק כבר אחרי שלוש דקות כאשר חוסה קאייחון כבש את שערה הראשון של נאפולי העונה אחרי בישול נהדר של גונסאלו היגואין. היתרון הזה החזיק מעמד 37 דקות שכן ג'ובאני מרקזה סידר למאוריסיו פינייה, הרכש הצ'יליאני שהגיע מקליארי, את השוויון. הסבלנות השתלמה לנאפולי שכבשה בדקה ה-90 את שער הניצחון היקר שהיה שייך לג'ונתן דה גוזמן, הרכש מסוונסי, שזכה לבישול מקמילו סוניגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
פתיחת משחק טובה, ההמשך מאכזב. שחקני נאפולי חוגגים בדקה השלישית/GettyImages

טורינו - אינטר 0:0

הנראזורי שהשתחלו ברגע האחרון בשלהי העונה שעברה לליגה האירופית מקווים לעונה טובה יותר, אבל לפחות על פי המחזור הראשון נראה שהולך להיות להם קשה. החבורה של וולטר מצארי הגיעה אחרי שהספיקה לפרק 0:9 בסיכום שני המשחקים את סטריאנן האיסלנדית ועם מוראל גבוה לקראת משחקיה בשלב הבתים, אבל דווקא בזירה המקומית היה לאינטר קשה מאוד. הקשרים של האורחים, מתאו קובאצ'יץ' והרנאנס, ניסו להבקיע אבל לא הצליחו. פאביו קואליארלה שהחליף בטורינו את צ'ירו אימובילה שעזב לדורטמונד הגיע למספר הזדמנויות, אבל כשל. ובכל זאת, ההזדמנות הטובה ביותר של המארחים הגיעה בדקה ה-20 כשמרסלו לארונדו החמיץ פנדל אחרי עבירה ברחבה שביצע נמניה וידיץ', שגם הספיק לראות את האדום בדקה האחרונה של המשחק. לסמיר הנדנוביץ', שוערה של אינטר, הייתה זו עצירת פנדת מספר 14 בחמש העונות האחרונות.

אנטוניו נוצ'רינו שחקן טורינו מול גארי מדל שחקן אינטר. GettyImages
נוצ'רינו ומדל נאבקים הערב/GettyImages

אודינזה - אמפולי 0:2

אנטוניו די נטאלה לא מפסיק ללהוט. אחרי שרק לפני שבוע הוא סיפק חמישייה אדירה במשחק הגביע של אודינזה נגד טרנאנה מהסרייה B בסיבוב השלישי, הפעם היה חתום החלוץ בן ה-37 על צמד השערים של אודינזה שמקבלת את השחקן הוותיק שלה בשיאו. כזכור, די נטאלה כבר תכנן לפרוש והתחרט, והפעם הוא סיפק שני שערים תוך חמש דקות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, האיטלקי המצוין קיבל מלואיס מורייל וסיים עם כדור ברשת בדקה ה-57. התיאבון שלו רק גבר כי בדקה ה-62 הוא סיפק בעיטה מחוץ לרחבה שהסתיימה עם השני שלו. די נטאלה עולה כעת ל-195 שערי ליגה ועוד היד נטויה.

אנטוניו די נטאלה חלוץ אודינזה. GettyImages
ממשיך ללהוט. די נטאלה/GettyImages

משחק נוסף:

אטאלנטה - ורונה 0:0

צ'זנה - פארמה 0:1
לצ'זנה: אלחנדרו רודריגס 38

פאלרמו - סמפדוריה 1:1
לפאלרמו: פאולו דיבאלה 7, לסמפדוריה: דניאלה גסטלדלו 91

ססואולו - קליארי 1:1
לססואולו: סימונה זאזה 42. לקליארי: מרקו סאו 44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully