וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מדווחים: "הושלמה עסקת די מריה למנצ'סטר יונייטד"

"סקיי ספורט" מדווח שיונייטד תשלם 70 מיליון יורו לריאל מדריד. הארגנטינאי, שקיבל המלצה חמה מרונאלדו, ילבש את החולצה עם המספר 7

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
אתגר חדש. די מריה/AP

עוד עסקת ענק בכדורגל העולמי צפויה להיחתם בימים הקרובים: "סקיי ספורט" האנגלי מדווח כי הקשר הארגנטינאי אנחל די מריה עומד להשלים את המעבר מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, שתשלם עבורו 70 מיליון יורו לאלופת אירופה. על פי הדיווח, העסקה סגורה, ובתחילת השבוע ייערכו הפגישות האחרונות לפני החתימה והבדיקות הרפואיות. סוכנו של די מריה, סרחיו מנדס, כבר בדרך למנצ'סטר.

על פי הדיווח, "הסיכום כל כך מתקדם, עד שהשיחות כבר דיברו על מספר החולצה שדי מריה ילבש ביונייטד - 7 - שנלבשה בעבר על ידי כוכבי המועדון, דייויד בקהאם, אריק קנטונה, כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג' בסט ובריאן רובסון". עוד מצוין כי "די מריה נרגש לקראת האתגר החדש", ושבין היתר כריסטיאנו רונאלדו היה זה שהמליץ לו לעבור ליונייטד, קבוצתו לשעבר.

די מריה, שנקנה על ידי ריאל מדריד ב-2010 מבנפיקה ליסבון תמורת 36 מיליון יורו, היה גם על הכוונת של פריס סן ז'רמן, אבל הוא מעדיף לעבור למועדון גדול עם מסורת, ולעבוד תחת לואי ואן חאל. שתי הקבוצות נואשות להשלים את העסקה, כשריאל מדריד כבר הודיעה שאין לדי מריה מקום בסגל העמוס, ויונייטד צמאה לחיזוק אחרי הפסד מאכזב במחזור הראשון של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully