וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "לא מרגיש מוערך על ידי הקהל והמועדון"

המגן הברזילאי הודיע שהוא נשאר בברצלונה, אבל האשים: "לא תמכו בי, כאילו כל מה שקרה במועדון היה רק בגללי". וגם: "הרכיכות" שביקרו את טאטה מרטינו ו"השיעור" שקיבל מגרמניה

דני אלבס, שחקן ברצלונה. GettyImages
עצבני. דני אלבס/GettyImages

יומיים אחרי שספג בוז צורם בקאמפ נואו במשחק ההכנה של ברצלונה נגד לאון המקסיקנית וגם נופה מסגל נבחרת ברזיל, דני אלבס התייצב היום (חמישי) מול המיקרופונים במסיבת עיתונאים והתייחס לסיטואציה הבעייתית עם הקהל, לעתידו בברצלונה ולחילופי המאמנים.

אלבס הודיע: "החלטתי להישאר בברצלונה. חשבתי שהגיע הזמן לעזוב, אבל החלטתי שהגעתי לכאן כמקצוען גדול ואם אעזוב עכשיו לא אלך ככזה. כך הרגשתי. אני לא מרגיש מוערך על ידי המועדון או האוהדים, כאילו כל מה שקרה בברצלונה הוא בגללי. אני לוקח אחריות על החלק שלי, אבל אני חושב שהרווחתי את הכבוד שלי במועדון".

באשר לעתידו אמר: "אני חי משנה לשנה, יש הרגל לדבר על המצב שלי. דיברתי עם המאמן והבנתי ממנו מה יהיה החלק שלי. הוא גרם לי להתרגש לקראת הצפוי ונתן לי מוטיבציה. תענוג לעבוד איתו, מצפה לנו אתגר נהדר העונה".

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לא הוא אשם במה שקרה בעונה שעברה. טאטה מרטינו/GettyImages, David Ramos

כאשר נשאל על כך שלא קיבל גיבוי מהמועדון, השיב: "הרגשתי שלא תמכו בי בכל המצב, הבנתי שרצו להחתים שחקנים אחרים, אבל אני לא מתכוון לעזוב את הקבוצה בתחושה הזו. החלטתי להמשיך ולהשיג כאן דברים".

אלבס גם לא שכח לתקוף את אלה שביקרו את המאמן הקודם טאטה מרטינו: "מה שקרה בעונה שעברה לא היה באשמת טאטה, אלא בגללנו השחקנים. לא עשינו דברים כמו שצריך, שאף אחד לא יספר סיפורים. איזה רכיכות. להאשים את טאטה... בעונה שעברה לא הגיע לנו לזכות בתארים. אם היינו לוקחים אליפות זה היה חוסר צדק משווע".

וכמובן, איך אפשר בלי התייחסות נוספת לטראומת חצי גמר המונדיאל, בו ברזיל הושפלה 7:1 בידי גרמניה: "לא הגענו מוכנים למשחק הזה וגרמניה נתנה לנו שיעור ענק כקבוצה. זה נגמר עם 7, אבל בקלות יכולנו לאכול 10 במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully