וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' האריך את חוזהו בריאל מדריד ב-4 שנים

הקרואטי, שהגיע לבלאנקוס ב-2012, יישאר אצל אלופת אירופה עד 2018. הפציעה של רונאלדו לא חמורה, יהיה כשיר לשישי

לוקה מודריץ' חותם על חוזה חדש בריאל מדריד. ריאל מדריד, אתר רשמי
מודריץ' ופלורנטינו פרס במעמד החתימה/אתר רשמי, ריאל מדריד

ריאל מדריד פתחה בליל אמש (שלישי) באופן רשמי את עונת הכדורגל שלה בספרד. אחרי הזכייה בסופרקאפ האירופי לפני שבוע, הבלאנקוס סיימו ב-1:1 במשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה מול אתלטיקו ויתארחו אצלה לגומלין ביום שישי, כשהם עדיין רודפים אחרי השגת שישה תארים העונה.

בינתיים, בין שני המשחקים מול היריבה העירונית, התפנו היום בריאל לתכנן את העתיד והחתימו את הקשר הקרואטי המצוין שלהם, לוקה מודריץ', על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון הלבן עד 2018.

הודעה רשמית קצרה נמסרה באתר של ריאל לגבי הקשר, שהגיע לבלאנקוס מטוטנהאם תמורת 33 מיליון ליש"ט לפני שנתיים בדיוק. מודריץ' חתם אז על חוזה לחמש שנים, אולם כעת כאמור, החוזה הזה שופץ וישאיר אותו אצל אלופת אירופה לתקופה ארוכה יותר.

בשתי העונות הראשונות שלו בריאל רשם מודריץ' 104 הופעות וכבש שישה שערים. מלבד ליגת האלופות בעונה שעברה, הוא זכה עם המועדון גם בסופרקאפ האירופי בשבוע שעבר, בגביע המלך בעונה החולפת ובסופרקופה הספרדית ב-2012.

סימאונה החמיא אחרי הסופרקופה: ”די מריה שינה את המשחק, הוא הכי טוב בריאל”

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול מריו סוארס אתלטיקו מדריד. AP
הפציעה לא חמורה. רונאלדו אמש/AP

בשורה מעודדת הגיעה גם מכיוונו של כריסטיאנו רונאלדו. כזכור, הכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס הוחלף אמש במחצית של משחק הסופרקופה מול אתלטיקו מדריד. בריאל חששו שהשחקן סובל שוב מכאבים בבירכו השמאלית, אך בבדיקה שנערכה לו מאוחר יותר התברר שהוא סובל מעומס על שריר הירך האחורי וצפוי להיות כשיר לגומלין של הסופרקופה ביום שישי הקרוב בויסנטה קלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully