וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "ההופעה של השופט הייתה רעה מאוד"

מאמן ארסנל ביקר את הרחקת ראמזי בצהוב שני: "לא ברור לי מאיפה זה הגיע". סלאבן ביליץ': "יש לנו תוכנית, יש לנו חלום"

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
אולי בגומלין הוא יכבוש? ז'ירו/רויטרס

ארסנל קיוותה להשיג אתמול (שלישי) יתרון במשחק הפלייאוף שלה בטורקיה מול בשיקטאש, אבל נאלצה לרדת מהאצטדיון עם 0:0 מאכזב מבחינתה. בגומלין יצטרך ארסן ונגר להסתדר ללא ארון ראמזי שספג כרטיס אדום ראשון בקריירה במשחק לא מרשים במיוחד מצידם של התותחנים שיודעים שההכרעה עוברת כעת לאצטדיון האמירויות.

"יכולנו לנצח את המשחק, אבל היו להם הזדמנויות טובות גם כן", אמר ונגר בסיום. "בסופו של דבר לא הפסדנו ואני מקווה שננצח ונעלה אצלנו בבית. שני הכרטיסים הצהובים של ארון רמזי היו משהו בלתי ייאמן. כשאתה רואה את העבירות שהם ביצעו, זה לא רציני. פשוט לא רציני. במחצית השנייה ההופעה של השופט הייתה רעה מאוד. לא ברור לי מאיפה הגיע הצהוב השני, זו החלטה עצומה. המשחק שוחק בקצב משוגע. לא הפסדנו את המשחק ואני מקווה שנסיים את העבודה בבית".

0:0 לארסנל בטורקיה, תוצאה מצוינת לבילבאו

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. AP
"בכנות, אנחנו לא קרובים להחתמה של אף אחד". ונגר/AP

ונגר התייחס בראיון אחר גם לנושא הרכש, והבהיר שאחרי שהתותחנים הוציאו 62 מיליון יורו עבור אלכסיס סאנצ'ס, קאלום צ'יימברס, דויד אוספינה ומתיו דבושי, סמי חדירה ו-וויליאם קרבאליו לא באים כרגע בחשבון. "זה לא רלוונטי כרגע", הוא הסביר. "אין לי מה להוסיף בנושא כרגע. בכנות, אנחנו לא קרובים להחתמה של אף אחד".

מנגד, סלאבן ביליץ', מאמנה החדש של בשיקטאש, מרגיש שקבוצתו הייתה יכולה להוציא יותר מהמשחק הזה באצטדיון אטאטורק. "זה היה משחק נהדר לצפייה, זה לא היה 0:0 טיפוסי משעמם. היה משחק התקפי, אני גאה מאוד בבחורים שלי. ארסנל הגיעה להזדמנויות, אבל אני חושב שהגיע לנו לנצח. ההזדמנויות שלנו היו טובות יותר. זו תוצאה טובה עבורנו ואנחנו עדיין בחיים. אנחנו נגיע לאמירויות עם יותר ביטחון ממה שהיה לנו לפני המשחק. לרוב השחקנים שלי זו הייתה הפעם הראשונה שהם שיחקו נגד בחורים גדולים, והם היו מודאגים ושאלו: 'אנחנו בכלל טובים?'. כעת הם יודעים שהם טובים. יש לנו תוכנית, יש לנו חלום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו חוגג מול נאפולי. AP
"ציפינו שננצח במשחק קשה". שחקני נאפולי מאוכזבים אחרי השער של מוניאין/AP

נאפולי סיימה ב-1:1 את המפגש שלה עם אתלטיק בילבאו. הבאסקים עלו ליתרון בדקה ה-41 לאחר שער של איקר מוניאין, אבל גונסאלו היגואין איזן כעבור 27 דקות וקבע שהגומלין בספרד יהיה דרמטי מאוד. "היגואין היה עצבני, כמו כל אחד, מכיוון שציפינו שננצח במשחק קשה", אמר בסיום רפא בניטס. "לפחות זה אומר שהוא יגיע עם עוד יותר נחישות ועצבים לגומלין. בילבאו היא קבוצה מתקדמת שעובדת קשה מאוד, אבל בהתחלה היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות טובות לכבוש. לא עשינו את זה, והאינטנסיביות של בילבאו יצרה להם שליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully