וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לברצלונה: ההשעיה של סוארס לא קוצרה

למרות ההערכות המוקדמות, בית הדין העליון לערעורים בספורט דחה את הבקשה של החלוץ האורוגוואי והותיר את ההשעיה לארבעה חודשים בגין הנשיכה בקייליני על כנה. סוארס יפתח את העונה רק ב-26 לאוקטובר, אך יורשה להצטרף לאימוני ברצלונה ועשוי להיות מוצג בקרוב

לואיס סוארס, שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
אין מחילה. סוארס/רויטרס

בית הדין העליון לערעורים בספורט דחה היום (חמישי) את הערעור של חלוץ ברצלונה לואיס סוארס והחליט להותיר את עונש ההשעיה שהוא סוחב בעקבות הנשיכה בג'ורג'יו קייליני על כנו, כלומר לארבעה חודשים. סוארס יישאר מושעה עד ה-25 באוקטובר, אולם קיבל היתר להשתתף באימוני ברצלונה. לכן הוא צפוי להיות מוצג באופן רשמי ביום שני כשחקן ברצלונה, מה שנמנע ממנו בעקבות העונש והמשמעויות הנלוות לו.

בעקבות ההחלטה, הבכורה של סוארס תיערך רק ב-26 באוקטובר ביום שבו אמור להתקיים הקלאסיקו מול ריאל מדריד. אלא שהתאריך למשחק הגדול עדיין לא נקבע, ואם בסופו של דבר המחזיקים בזכויות השידור יבחרו לקיים את המשחק יום קודם לכן, יימנע ממנו לשחק. למרות זאת, גורמים בספרד טוענים שבכל מקרה, ללא כל קשר לתאריך שייקבע, סוארס יורשה ליטול חלק בהתמודדות.

כזכור, החלוץ הסורר ספג עונש השעיה של ארבעה חודשים, מה שימנע ממנו לפתוח את במדי קבוצתו החדשה. במסגרת העונש, יפספס סוארס שלושה משחקים בשלב הבתים בליגת האלופות. בכל מקרה, מאז שהצטרף לברצלונה החל לעבוד החלוץ עם פיזיותרפיסט באופן אישי, וכעת יוכל להצטרף לחבריו החדשים.

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
יחזור לקלאסיקו. סוארס/AP

נציגיו של סוארס ביקשו להפחית בעונש המתייחס לפעילותו של סוארס במועדון, בשונה מהעונש המתייחס להשעיה מהנבחרת - הרחקה מתשעה משחקים. על פי הערכות, עורכי דינו דרשו להפחית כחודשיים מהעונש כדי שהוא יחמיץ רק את משחק פתיחת העונה של ברצלונה בליגה הספרדית מול אלצ'ה.

ייתכן שמה שהשפיע על ההחלטה של בית הדין לערעורים הוא העבר הסוער של החלוץ האורוגוואי, שעזב הקיץ את ליברפול: בנובמבר 2010 הוא הושעה לשבעה משחקים בהולנד אחרי שבמדי אייאקס נשך את שחקן איינדהובן אוטמן בקאל; בדצמבר 2011 הוא הושעה לשמונה משחקים מליברפול ונקנס ב-40 אלף ליש"ט אחרי הערות גזעניות ששלח לעבר פטריס אברה ממנצ'סטר יונייטד; ובאפריל 2013 הוא הושעה לעשרה משחקים אחרי שנשך את ברניסלב איבנוביץ', שחקן צ'לסי.

לפני ההחלטה, מנכ"ל הפרמיירליג ריצ'רד סקאדמור התייחס אתמול לסוארס, וכינה אותו "תאונה שעומדת להתרחש". "אני לא יכול להגיד שאני מצטער שהוא עזב", אמר סקאדמור, "הוא שחקן נהדר, ונבחר גם על ידי העיתונאים וגם על ידי השחקנים לשחקן העונה, אבל הוא כמו תאונה שעומדת להתרחש, אתה כל הזמן רק מחכה לתקרית הבאה שלו. זו הייתה עסקה טובה מצד ליברפול למכור אותו בהרבה מובנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully