וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זה מרגיש כאילו דרוגבה מעולם לא עזב"

מנג'ר צ'לסי מאושר מההשתלבות של החלוץ האהוב עליו: "זה כאילו הוא יצא לחופשה קצרה וחזר, הוא יעזור לנו מאוד"

חלוץ צ'לסי דידייה דרוגבה על הספסל לצד פרננדו טורס. GettyImages
מה נשתנה? דרוגבה על ספסל צ'לסי אמש/GettyImages

אחת ההעברות המרגשות ביותר של הקיץ היתה חזרתו של דידייה דרוגבה לצ'לסי, ולעת עתה, שני הצדדים פשוט מאושרים מהאיחוד. החלוץ בן ה-36 שקיבל את החולצה 15 - אותה חולצה שלבש עם הגעתו הראשונה למועדון, בדיוק לפני עשור - נכח אמש (ראשון) במשחק הידידות של הבלוז מול לובליאנה, ודקות משחק ראשונות הוא עשוי לקבל מול ויטסה ביום חמישי.

"זה כאילו הוא יצא לחופשה קצרה וחזר", אמר ז'וזה מוריניו על דרוגבה, שעזב אחרי גמר ליגת האלופות של 2012 ובילה עונה אחת בשנגחאי הסינית ואחת בגלאטסראיי הטורקית. "אני חושב שכולם מרגישים כאילו הוא מעולם לא עזב. זה נורמלי, כי כולם כאן מכירים אותו והוא מכיר את כולם. הוא היה נוכח כאן אפילו כשלא היה, והיה קשור לצ'לסי גם בעונות ששיחק בסין ובטורקיה".

למרות הרומנטיקה, 'המיוחד' מתעקש שגם בגיל 36, צ'לסי תזדקק לחלוץ החוף השנהבי. "אנחנו נצטרך אותו כשחקן, כי אני אוהב לשחק עם הרכבים בעלי תכונות שונות", אמר מוריניו. "לא רק כשחקני כדורגל - כבני אדם. אני אוהב שלשחקנים שלי יש סוגי אישיות שונים. אני חושב שכשחקן וכאדם הוא מאוד יעזור לנו".

על הופעות הבכורה המוצלחות של דייגו קוסטה וססק פברגאס אמר אמש מוריניו: "זה נחמד שדייגו כבש, אבל לא יותר מזה. לססק זה היה צעד חשוב להבנת הקבוצה שלנו, אבל עדיין לא נראה את הטוב ביותר מהם עד שנקבל בחזרה את השחקנים המוכשרים שלנו - עדיין אין לנו את אנדרה שורלה, וויליאן, אוסקר ואדן הזאר. רק כשהם יחזרו נוכל להעריך את הדברים כמו שצריך".

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו מחבק את שחקן גלאטסראיי דידייה דרוגבה. AP
חיבור מיוחד. מוריניו ודרוגבה אשתקד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully