וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד הפסידה לאינטר, הנרי ניצח את ארסנל

הבלאנקוס נכנעו בפנדלים למרות שער אדיר של בייל, התותחנים הפסידו 1:0 לרד בולס של האקס. מנ' יוניטד גברה 2:3 על רומא

איסקו שחקן ריאל מדריד מול אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר. AP
פתחו את הקיץ עם הפסד. איסקו/AP

הקבוצות הגדולות של אירופה ממשיכות להתכונן לעונה הקרובה בטורניר הצ'מפיונס קאפ הנערך ברחבי ארצות הברית. הלילה (בין שבת לראשון) נכנסה למעגל המשחקים גם ריאל מדריד, במשחק ההכנה הראשון שלה הקיץ, שהסתיים בהפסד בפנדלים 3:2 לאינטר, אחרי 1:1 בתום המשחק ששוחק בברקלי שבקליפורניה.

הבלאנקוס עלו בהרכב שכלל בעיקר שחקנים צעירים, אבל עלו ליתרון משער נהדר של גארת' בייל, שהפגיז מ-30 מטר לחיבורים של סמיר הנדאנוביץ' בדקה התשיעית. בדקה ה-68 הנראזורי הצליחו לאזן כשהרכש החדש נמניה וידיץ' נדחף ברחבה על ידי רובן סוברינו, ומאורו איקרדי ניצל את הפנדל כדי להכניע את חסוס פרננדס.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל מול תיירי הנרי, רוי מילר, שחקני ניו יורק רד בולס. AP
גבר על ונגר. תיירי הנרי מול ג'ק ווילשר/AP

ארסנל בחרה להתכונן במשחק מול האקס המיתולוגי תיירי הנרי וניו יורק רד בולס שלו, שאירחו את המשחק בניו ג'רזי וניצחו 0:1 משער של בראדלי רייט פיליפס, מלך שערי ה-MLS שחגג בדקה ה-32 את השער היחיד במשחק אחרי מהלך שהחל בכדור קרן של הנרי בן ה-36. יריבתה העירונית, טוטנהאם, סיימה את המסע האמריקאי שלה עם שני ניצחונות ותיקו אחרי שגברה 0:2 על שיקגו פייר, משערים של הארי קיין (3) וארון לנון (84).

אתמול בערב ניצחה מנצ'סטר יונייטד 2:3 את רומא בדנבר. לואי ואן חאל פתח עם הרבה צעירים בהרכב, אבל גם עם הכוכב הגדול ויין רוני שהיה איש המשחק הזה ופירק כמעט לבדו את האיטלקים.

ההצגה של רוני החלה בדקה ה-36 עם בעיטה אלכסונית אדירה ברגל ימין מ-25 מטרים לחיבורים של סקורופסקי. שלוש דקות חלפו עד שרוני שלח את חואן מאטה בכדור ארוך מדויק. הספרדי עצר באלגנטיות והקפיץ מהאוויר פנימה. רוני השלים צמד עוד לפני המחצית עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה של עמנואלסון על וולבק. בדקה ה-75 כבש מיראלם פיאניץ' שער מצמק מדהים כשהקפיץ כדור מחצי מגרש מעל ידיו של איימוס השוער המחליף ולרשת. דקה לסיום קבע פרנצ'סקו טוטי את תוצאת הסיום בפנדל מדויק אחרי נגיעת יד של קין בתוך הרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הקשית באלגנטיות פנימה. מאטה/רויטרס

באיירן מינכן עלתה אמש לגמר טורניר טלקום בהמבורג אחרי 4:5 על מנשנגלדבאך בדו קרב פנדלים, בתום 2:2 ב-60 דקות (על פי חוקי גביע טלקום, משחקים שתי מחציות של 30 דקות ובמקרה של תיקו הולכים ישר לדו קרב פנדלים). מחר, תפגוש הדאבליסטית הגרמנית את וולפסבורג, שהכניעה מוקדם יותר את המבורג עם 5:6 בדו קרב פנדלים.

מי שנראה מצוין אצל הבווארים הוא רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני, שהצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה בקיץ בהעברה חופשית מדורטמונד וכבש כבר במשחק אימון מול דואיסבורג, עשה את זה גם מול הסייחים ועם הרבה קלאסה. לבנדובסקי קיבל מסירת רוחב ומול ארבעה שומרים ושוער, הצליח להשתלט על הכדור עם העקב, הטעה את כולם והקפיץ באומנות פנימה את ה-0:1 בדקה ה-29.

פרנק ריברי, שהחמיץ את הגביע העולמי בשל פציעה, חזר לעניינים ופתח בהרכב. כנראה שהכוכב הצרפתי התקנא בחלוץ הפולני ובדקה ה-34 כבש את השני עם פריצה באגף שמאל והקפצה משלו פנימה. הקבוצה של לוסיאן פאברה הצליחה לצמק בדקה ה-42 בזכות פנדל מוצלח של מקס קרוז לאחר נגיעת יד ברחבה של הולגר באדשטובר. נגמר? ממש לא. בדקה ה-59 הצליחו הסייחים לאזן בזכות פנדל נוסף של קרוזה, לאחר טעות של חאבי מרטינס שביצע עבירה ברחבה.

המשחק הלך לדו קרב פנדלים. לבנדובסקי בעט ראשון ודייק. הבארד נורדטבייט בעט פצצה פנימה וקבע 1:1. גם דויד אלאבה בעט מצוין פנימה, 1:2. רפאל בעט לחיבורים את ה-2:2. באדשטובר בעט פנימה את ה-2:3, אנדרה האן איזן ל-3:3. ראפיניה בעט חלש ושטוח, ובלאסויך הדף. קרוזה בעט מדויק פנדל שלישי במשחק וקבע 3:4. פייר אמיל הויביירג כבש וקבע 4:4. אוסקר וונדט בעט כדי להעלות את גלדבאך לגמר, אבל שטארקה הדף נהדר. חאבי מרטינס בעט חזק פנימה את ה-4:5. קורב בעט למשקוף ובאיירן ניצחה בדו קרב.

גם המשחק הראשון הלך כאמור לדו קרב פנדלים. זה הגיע לאחר 0:0 ב-60 דקות וסיפק לנו דרמה גדולה. חמשת הבועטים הראשונים בכל אחת משתי הקבוצות הצליחו לכבוש בצורה מרשימה במיוחד, עד שהגיע הבועט השישי של המבורג. קרם דמירביי מהקבוצה של מירקו סלומקה בעט למשקוף והשאיר לג'וניור מלאנדה את האפשרות להכריע את ההתמודדות. הקשר הבלגי הצעיר והמוכשר כבש בקלות וסידר לזאבים 5:6 בדו קרב הפנדלים וכרטיס לגמר הטורניר על חשבון המארחת. מלאנדה, שחזר מפציעה ממושכת, השלים 60 דקות..

*** אייאקס הפתיעה את בנפיקה עם ניצחון 0:1 במסגרת גביע אוסביו. ריקרדו קישנה כבש את השער להולנדים בדקה ה-41. בנפיקה החמיצה פנדל לקראת הסיום.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם סבסטיאן רודה. GettyImages
איזה שער ענק. לבנדובסקי ורודה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully