וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד והחמצת פנדל לדאבור במדי גראסהופרס

החלוץ חילץ את קבוצתו מפיגור 2:0, אבל פספס מהנקודה הלבנה ב-3:2 מול תון. בישול לרפאלוב ב-0:2 של ברוז', ניצחון למאריבור לפני המפגש מול מכבי תל אביב

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
ממשיך להפציץ במדי גראסהופרס. דאבור/GettyImages

הליגות הבכירות באירופה עדיין לא נפתחו, אבל רוב השגרירים שלנו מעבר לים כבר נכנסו לפעולה ומי שעשה את זה בגדול הוא מונס דאבור, חלוץ גראסהופרס שכבש צמד במשחק שבו הפסידה קבוצתו 3:2 לתון במסגרת המחזור השני בליגה השוויצרית. האורחים פתחו בסערה והובילו 0:2 מצמד מהיר של כריסטיאן שנואולי (9 ו-19), אבל בדקה ה-20 דאבור צימק עם שער נגיחה אחרי כדור חופשי.

המארחים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-32 השלים דאבור צמד וקבע 2:2 עם נגיחה נוספת אחרי שקיבל הרמה מצד שמאל, התרומם מעל בלמי תון ודייק לפינה הימנית. המארחת ניסתה להשלים מהפך, אבל בדקה ה-53 הורחק מוחמד קרעאבה המצרי בצהוב שני וכריסטיאן שנואולי השלים שלושער (75) אחרי שהמשיך פנימה הרמה מצד ימין. בדקה ה-84 קיבל דאבור הזדמנות נהדרת להשיג שלושער במאבק הפרטי שלו מול שנואולי אחרי שגראסהופרס קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד, אבל לייטה שוער תון הדף את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה. גראסהופרס נותרה ללא נקודות אחרי שני משחקים.

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
בישול במחזור הפתיחה. ליאור רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

אחרי הניצחון של גיא לוזון עם סטנדרד ליאז' אמש (שישי), היום פתח גם ליאור רפאלוב ברגל ימין את עונתו בליגה הבלגית עם בישול וניצחון 0:2 של קלאב ברוז' בחוץ על בוורן. קאסטיו הצ'יליאני העלה את ברוז' ל-0:1 חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה ואוסקר דוארטה, הבלם הקוסטה ריקני, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78 אחרי אסיסט של רפאלוב, שהוחלף בדקה ה-89.

ניר ביטון, קשרה הישראלי של סלטיק, פתח בהרכב קבוצתו ותופקד כקפטן במשחק הידידות בו הפסידו הסקוטים 1:0 מול סט. פאולי במשחק שנערך בהמבורג. ביטון קיבל את הכבוד למרות מחאת אוהדי הקבוצה נגדו, אחרי שפרסם סטטוס תומך בחיילי צה"ל בטוויטר וספג קללות ונאצות. רוני דיילה מאמנה החדש של סלטיק נתן מנוחה לכל השחקים שהביסו באמצע השבוע במוקדמות ליגת האלופות, כולל בירם כיאל שנכנס כמחליף במפגש מול קיי.אר האיסלנדית. לקראת סוף המשחק הזה אירעה תקרית קומית משהו, כשאוהד עירום פרץ למגרש ורץ על כר הדשא דקות ארוכות, עד שפונה על ידי כוחות האבטחה.

* ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות וקיבל צהוב בהפסד החוץ של קבוצתו סנט גאלן מול סיון.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-0:0 של גנט בחוץ מול סרקל ברוז'.

* סינטאיהו סלליך נכלל לראשונה בסגל אך לא שותף במדי מאריבור, שהשיגה 2:3 דרמטי על ראדומלייה במסגרת המחזור השני בליגה הסלובנית. זה היה ניצחונה השני בליגה של אלופת סלובניה, שתארח את מכבי תל אביב בעוד ארבעה ימים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

* אייל גולסה פתח בהרכבה של פאוק סלוניקי ושיחק 45 דקות במשחק האימון מול קאמבור ההולנדית שהסתיים ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully