וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הבאה של מכבי תל אביב: מאריבור

אלופת סלובניה תהיה המשוכה הבאה של הצהובים במוק' האלופות ותארח אותם ב-29 לחודש. הגומלין ייערך בישראל?

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אנדראו ראמוס שחקן סנטה קולומה. AP
יפגוש את מאריבור בסיבוב הבא. ברק בדש/AP

מכבי תל אביב עברה כצפוי בקלות את סנטה קולומה אתמול בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות והערב (רביעי) נקבע שיריבתה בסיבוב הבא תהיה מאריבור אלופת סלובניה, הקבוצה שרכשה הקיץ את סינטאיהו סלליך, אקס בית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון שלה מול זרינסקי הבוסנית, מאריבור השלימה את העבודה בביתה עם 0:2 קליל בסלובניה בדרך לשלב הבא. דארה ורשיץ' הקשר הסלובני כבש את הראשון לקבוצה ממש על סף סיום המחצית הראשונה. אגים איברהימי המקדוני חתם עם השני בפנדל בדקה ה-57. סלליך אגב, לא נכלל בסגל. הצהובים יתארחו בסלובניה למשחק הראשון שייערך ב-29 לחודש ויארחו את הגומלין שבוע לאחר מכן ב-5 באוגוסט, בתקווה שעד אז יהיה ניתן לקיים משחקים בישראל.

אייל משומר, מכבי חיפה, מנסה לעצור את מרכוס טבארס, מאריבור. ברני ארדוב
הסכנה הגדולה להגנת מכבי. טבארס/ברני ארדוב

מאריבור היא האלופה הנצחית של הליגה הסלובנית, עם 12 אליפויות מאז 1997, כולל ארבעת האליפויות האחרונות ברצף, כשאת העונה האחרונה היא סיימה עם 77 נקודות, בפער של 8 מסגניתה קופר. בזירה אירופה, עשתה מאריבור אשתקד דרך דומה לזו של מכבי תל אביב, כשהודחה במוקדמות ליגת האלופות, צלחה את שלב הבתים של הליגה האירופית והודחה בשלב הנוקאאוט הראשון על ידי מחזיקת הגביע שבדרך, סביליה. בשלב הבתים של ליגת האלופות מאריבור הייתה פעם אחת - בשנת 2000.

מבחינת הזווית הישראלית, מאריבור החתימה הקיץ את סינטיאהו סלליך לשלוש שנים, כשטרם ברור מה יהיה מעמדו של הישראלי בסגל. במרכז ההגנה של הסלובנים אפשר למצוא את מרקו שולר, שבילה קדנציה קצרה ולא מוצלחת בהפועל תל אביב לפני שנתיים. לפני שלוש שנים מאריבור שיחקה נגד מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, הפסידה 2:1 בישראל והודחה עם 1:1 ביתי. בשנה שעברה ביברס נאתכו כבש לשער מאריבור במדי רובין קאזאן בשלב הבתים של הליגה האירופית.

המאמן הוא אנטה סימונדז'ה בן ה-42, ששיחק בקבוצה בשלוש קדנציות שונות, מונה לעוזר המאמן ב-2008, עזב כעבור שלוש שנים להתנסות כמאמן וחזר לעמדת המאמן הראשי ב-2013. אשתקד הוא הצעיד את מאריבור לאליפות הרביעית ברציפות שלה, כשהכוכבים הבולטים בסגל שלו היו החלוץ הבוסני נוסמיר פאיץ', החלוץ הצרפתי ז'אן פיליפ מנדי, והקשר הברזילאי הוותיק מרקוס טבאראס, שכבש את שני השערים נגד מכבי חיפה במפגש הכפול מול הירוקים. השוער הוא יסמין הנדנוביץ' בן ה-36, בן דודו של סמיר הנדנוביץ', שוערה המוערך של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully