וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "מסע המשחקים הזה הוא לא הכנה טובה לעונה"

המנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד העביר ביקורת והבטיח: "בקיץ הבא המצב ישתנה". האנגלים ייפגשו את הגלאקסי (ה', 5:30)

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד במסיבת עיתונאים עם אנדר הררה לוק שואו. רויטרס
ואן חאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עם לוק שואו ואנדר הררה/רויטרס

כמו בכל שנה מאז קיץ 2003, מנצ'סטר יונייטד ארזה מזוודות ונסעה למסע משחקים בעולם, כהכנה לקראת העונה החדשה. מי שממש לא מרוצה מהעניין הוא המנג'ר החדש של השדים האדומים, לואי ואן חאל ההולנדי, שהעביר ביקורת.

יונייטד תשחק לפנות בוקר (5:30) באצטדיון הרוז בול מול לוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS ובהמשך השבוע תטוס לדנבר, וושינגטון ודטרויט למשחקים נגד רומא, אינטר וריאל מדריד, במסגרת טורניר ה-ICC בו משתתפות שלל קבוצות בכירות.

ואן חאל, שרק לאחרונה עבר חוויה דומה עם נבחרת הולנד במונדיאל בברזיל, אמר: "צריך לעבור מרחקים ענקיים, לטוס המון, להתמודד עם ג'ט לג. זו לא הכנה טובה לעונה. מסע המשחקים הזה כבר נקבע לפני שהגעתי למועדון, אז אני צריך להתאים את עצמי, אבל גם מנצ'סטר יונייטד תצטרך להתאים את עצמה לחוקים שלי כדי להתכונן כמו שצריך לעונה. אני מקווה שבקיץ הבא המסע הזה יהיה קצר יותר. אני בטוח שזה יקרה".

השחקן ספג הערה גזענית, מנצ'סטר סיטי ירדה מהמגרש

צפו: יונייטד מתאמנת ברוז בול

יונייטד צפויה להכניס סכומי עתק מהמשחקים שלה בארצות הברית. בשנה שעברה היא הייתה במזרח הרחוק ובאוסטרליה, לפני שנתיים בדרום אפריקה ושוב במזרח ועוד קודם לכן שיחקה בארצות הברית. במשחק מול הגלאקסי הלילה למשל, צפויים להיות 70 אלף אוהדים. באימון שערכה הקבוצה אמש ברוז בול נכחו 2,500 צופים, שראו את ואן חאל מוביל את הקבוצה שלו, נוזף בכריס סמולינג ודארן פלטשר ומעניק חיבוק חם לוויין רוני.

אתמול אמר היו"ר אד וודוורד: "אני לא מאמין שהמסע הזה יפריע להכנה לעונה. כולם בפרמיירליג יודעים שארצות הברית היא השוק מספר 1 שלנו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully