וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה זכתה באליפות רוסיה

טושיץ' קבע 0:1 בדרבי על לוקומטיב, סידר לקבוצתו ניצחון עשירי רצוף ושמר על האליפות. אוקראינה: הגביע של דינמו קייב

האחים אלכסיי ברזוצקי (מימין), ואסילי ברזוצקי שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים אליפות. רויטרס
יש עוד אליפות. האחים ברזוצקי/רויטרס

צסק"א מוסקבה זכתה הערב (חמישי) באליפות שנייה ברציפות וחמישית בסך הכול מאז כינון הליגה הרוסית העצמאית. שער ניצחון של זוראן טושיץ' הסרבי סידר לצסק"א ניצחון 0:1 בדרבי על לוקומטיב, שהייתה עוקפת את יריבתה אם הייתה מנצחת, אך בכל מקרה לא הייתה זוכה בתואר בגלל ניצחונה של זניט סנט פטרסבורג 1:4 בחוץ על קובאן קרסנודאר.

זוראן טושיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. AP
כבש את השער שהביא אליפות. זוראן טושיץ'/AP

צסק"א סיימה את העונה בראש הטבלה עם 64 נקודות, אחת יותר מסגניתה זניט, שכזכור הוליכה את הליגה עד השבוע שעבר, אז התפרעות אוהדיה (במצב של פיגור 4:2) עלתה לה בהפסד טכני 3:0 לדינמו מוסקבה וכמובן באובדן האליפות. צסק"א ניצלה זאת עם רצף מדהים של 10 ניצחונות רצופים בדרך אל התואר הנכסף.

הקבוצה של לאוניד סלוצקי הרוויחה גם כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד זניט תתחיל מסיבוב המוקדמות השלישי. לוקומטיב, דינמו מוסקבה, קרסנודאר ומחזיקת הגביע רוסטוב יהיו בליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים אליפות. רויטרס
רצף מדהים של 10 ניצחונות. שחקני צסק"א בסיום/רויטרס

* אוקראינה: אחרי חמש שנים ללא תואר, דינמו קייב זכתה בגביע עם ניצחון 1:2 על האלופה שחטאר דונייצק, לה הפסידה בכל שבעת המפגשים הקודמים. אלכסנדר קוצ'ר כבש שער עצמי בדקה ה-40, דומאגוי וידה הכפיל את היתרון של דינמו בדקה ה-43 ודוגלאס קוסטה רק צימק עבור שחטאר בדקה ה-57. גביע עשירי של דינמו וראשון מאז עונת 2006/7.

* דנמרק: ארבעה ימים אחרי שזכתה באליפות הרביעית בתולדותיה, אלבורג השלימה דאבל היסטורי עם ניצחון 2:4 על קופנהאגן בגמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully