וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוכל הכשר של נבחרת צרפת, המאבטחים של רונאלדו

הדרישות ההזויות של הנבחרות למונדיאל: הטריקולור דורשים תפריט מיוחד למוסלמים שלהם, באלג'יריה רוצים קוראנים ועוד

שחקני נבחרת צרפת חוגגים עלייה למונדיאל. רויטרס
שחקני צרפת יאכלו רק חיות שלא עברו כאב/רויטרס

מונדיאל 2014 קרוב, קרוב מאוד אפילו. 49 ימים בלבד נותרו למשחק הפתיחה בברזיל ובמדינה המארחת כבר לא יכולים לחכות ומתעסקים בכל דבר אפשרי במהלך ההכנות.

אחד מאותם דברים הוא הבקשות ההזויות של הנבחרות השונות המשתתפות בטורניר. ברונו אנדראדה, מהעיתון Lance!Net פירסם היום (חמישי) רשימה של כל אותן בקשות שונות ומשונות מצד 31 הנבחרות שיתארחו בברזיל ומה נגיד, דברים מוזרים לא חסרים.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
יזכה לשמירה מאוד הדוקה. רונאלדו/ברני ארדוב

כך למשל, שחקני נבחרת צרפת דרשו שהמסעדה בבית המלון שלהם בסאו פאולו תגיש רק אוכל כשר והטבחים נדרשו להכין בשר רק מחיות שלא נאלצו לסבול לפני שמתו. זאת משום שרבים משחקני נבחרת הטריקולור הם מוסלמים. הצרפתים גם דרשו להחליף את כל הסבונים בחדרים מסבונים קשיחים לכאלה נוזליים, שכן בצרפת לא רגילים להשתמש בסבון קשיח. לסיום, הנבחרת דרשה שיוקם עבור השחקנים חדר מיוחד עם משחקי וידיאו, בו הם יוכלו להעביר את הזמן הפנוי.

מה עוד? נבחרת פורטוגל תביא עמה שישה מאבטחים אישיים, שילוו את הסלסאו מעבר לאבטחה אותה הם יקבלו מהברזילאים. ארבעה מתוך אותם שישה מאבטחים יקדישו את זמנם אך ורק לכריסטיאנו רונאלדו, שני האחרים לכל שאר הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרלוס קיירוש, מאמן נבחרת אירן. Buda Mendes, GettyImages
נעזר בקשרים אישיים. קיירוש/GettyImages, Buda Mendes

אוסטרליה דרשה שהמלון שמארח אותה בויטוריה לא יקבל אף תייר בזמן השהייה שלה שם והמקום יהיה סגור אך ורק לשחקני ואנשי נבחרת הסוקרוס. אלג'יריה ביקשה שבכל חדר, גם במלון וגם במתחם האימונים, יחכה לשחקנים ספר קוראן. מאמן נבחרת אירן, קרלוס קיירוש, ניצל את קשריו עם מאמן קורינתיאנס אדו גספאר, איתו עבד בעבר. גספאר יסייע לנבחרת האירנית במהלך הטורניר ואנשי קורינתיאנס יעניקו את שירותי ניקיון הבגדים שלהם בחינם לאירנים.

נבחרת אקוודור רוצה סלסלה עם בננות בכל חדר וברביקיו המוני, כדי לעשות מנגלים בבית המלון. אורוגוואי רוצה מזגנים שקטים. הונדורס רוצה שיוסיפו לטלוויזיות במלון שלה שישה ערוצים בספרדית, שניים מהם ערוצים מהונדורס. כנראה שעוד בקשות דומות ומוזרות, מי יותר ומי פחות, יתווספו בקרוב. וזה עוד לפני שאנגליה פרסמה את הדרישות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully