וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו קיבל אישור לעלות עם הרכב משני מול ליברפול

מאמן צ'לסי שהצהיר כי הגומלין מול אתלטיקו מדריד חשוב לו יותר הודיע כי יעלה עם הרכב מחליפים במשחק העונה ביום ראשון

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
בכל מקרה הוא יסבול מחוסרים רבים בשני המשחקים. מוריניו/AP

ביממה האחרונה הצהיר ז'וזה מוריניו שבמשחק העונה של הפרמיירליג ביום ראשון נגד ליברפול הוא מתכוון לעלות עם הרכב משני כדי לא לפגוע בסיכויים של הבלוז להעפיל לגמר ליגת האלופות שלושה ימים לאחר מכן. כעת מתברר כי רומן אברמוביץ' והנהלת צ'לסי נתנו אור ירוק למהלך. כידוע, צ'לסי מפגרת חמש נקודות אחרי ליברפול המוליכה שלושה מחזורים לסיום העונה.

רק ביום שלישי האחרון הצהיר מוריניו ש"אם זה היה תלוי בי, הייתי משחק עם שחקנים שלא אמורים לשחק ביום רביעי הבא, אבל אני לא האדם הכי חשוב במועדון. זה עניין של רומן וההנהלה. כולם מעליי. אני עובד עבורם וצריך לראות מה המועדון יחליט". בעקבות הדברים הללו, קיים מוריניו שיחות עם חברי ההנהלה.

לקראת המשחק מול ליברפול, פרנק למפרד וג'ון אובי מיקל, שמורחקים מאירופה, אמורים לפתוח לצידם של נמניה מאטיץ' ומוחמד סלאח שלא מורשים לשחק באירופה. ברניסלב איבנוביץ' עשוי לשתף פעולה עם גארי קייהיל בהגנה. צ'לסי תחסר בשני המשחקים הקרובים את פטר צ'ך וג'ון טרי, כאשר אדן הזאר וסמואל אטו נמצאים בספק. ראמירס שצפוי לגמור את העונה אחרי ההרחקה במשחק נגד סנדרלנד ייעדר בכל מקרה מהמשחק נגד ליברפול. בין השמות שעשויים לפתוח מול ליברפול נמצאים הילאריו, תומאס קלאס, אנדראס כריסטינסן, ניית'אן אקה ומרקו ואן חינקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully