וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן: "ריאל מדריד יודעת שמחכה לה גיהינום במינכן"

באיירן מינכן מאוכזבת מההפסד, בקנבאואר וקאהן מבקרים את גווארדיולה, בתקשורת קוטלים את האלופה, אבל רומיניגה מזהיר מהאווירה באליאנץ ארינה: "גם בדורטמונד ריאל התקשתה"

מריו מנדז'וקיץ', תומאס מולר שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. Martin Rose, GettyImages
להתעורר, לפני שזה יהיה מאוחר מדי/GettyImages, Martin Rose

יום אחרי ההפסד 1:0 לריאל מדריד, בבאיירן מינכן מבינים שההעפלה לחצי הגמר תהיה משימה קשה ומורכבת. ההתקפה של באיירן לא קולחת כבר תקופה ארוכה, ההגנה של ריאל מדריד התגוננה בצורה יעילה, הבווארים לא כבשו שער חוץ, והגומלין באליאנץ ארינה בשבוע הבא יהיה אתגר מעניין עבור החניכים של פפ גווארדיולה.

כזכור, הכותרת ב"בילד" פנתה לפפ גווארדיולה וקראה "חלום הטריפל שלך הסתיים". הפרשן ושחקן העבר אוליבר קהאן הודה ש"באיירן לא משכנעת בתקופה האחרונה". ב"שפיגל אונליין" נכתב ש"הכדורגל של באיירן היה איטי, לא תכליתי, צפוי", וציינו כי "פתאום ריאל הפכה להיראות כמו נמר קטלני, ועכשיו גווארדיולה ייאלץ שוב להפוך למלך הטקטיקה".

ב-FAZ נכתב ש"לראשונה בעידן גווארדיולה, באיירן תחת לחץ אמיתי", וב"ברלינר" נכתב ש"באיירן כבר לא מציגה את הקצפת של הכדורגל האירופאי, האלופה עלולה להפוך לקורבן הכי גדול של סגנון המשחק שלה".

גם פרנץ בקנבאואר, נשיא הכבוד של המועדון וכוכב העבר, ביקר את הקבוצה והחמיא לבלאנקוס. "מעולם לא ראיתי את מדריד מגינה כל כך טוב", אמר בקנבאואר, "אבל אולי באיירן הקלה עליהם. הייתה חסרה להם דינמיות. הם היו חייבים להכות.

"אולי באיירן הופתעה מהדרך שבה ריאל שיחקה. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שראיתי מריאל בתקופה האחרונה. הם שלטו בקצב, והחליפו קצב לפי רצונם. הם תקפו בפתאומיות, ואז חזרו לאחור בצורה מסודרת. אם הם היו מובילים 0:3 בהפסקה, אפשר היה להפסיק את המשחק.

"מדריד הייתה חזקה יותר, טובה יותר, מהירה יותר, וראויה לניצחון. אבל עדיין יש גומלין, וזו משימה אפשרית. אבל זה גם מצב מסוכן ומאוד קשה".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
רק ארבעה ניצחונות ב-11 משחקים מול קבוצות גדולות. פפ/AP

אתר goal חישב ומצא שמתוך 11 משחקים העונה של באיירן מינכן מול קבוצות איכותיות - צ'לסי, סיטי, דורטמונד, ארסנל, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד - הקבוצה של פפ גווארדיולה רשמה רק ארבעה ניצחונות.

המנהל המקצועי מתיאס זאמר ניסה להגן על קבוצתו ואמר ש"אני לא חושב שאי פעם קבוצה של באייר מינכן הייתה כל כך דומיננטית בברנבאו, אבל נהיה חייבים לסגור את הסיפור ולהיות תכליתיים בהתקפה".

קרל היינץ רומיניגה, יושב ראש באיירן מינכן, הודה בסיום ש"ברור שהפסד 1:0 זה לא התוצאה הרצויה, אבל אני רחוק מלהגיד שזה לא בר תיקון. אני חושב שביום שלישי הבא, כשהמשחק חוזר למינכן, יהיה סיפור אחר. 70 אלף איש יעמדו מאחורי הקבוצה.

"לא קיבלתי את הרושם שאנשי ריאל מדריד חזרו הביתה מרוצים מדי מהמשחק. הם יודעים מה מחכה להם במינכן. גם המשחק שלהם בדורטמונד (2:0) לא היה נעים להם כל כך. אני חושב שלבאיירן מינכן יש יכולת בבית שמזכירה קצת גיהינום".

רומיניגה סיכם ש"הפסד זה אף פעם לא נעים, לא צריך לייפות את זה, אבל מה שחשוב זה איך אתה מגיב להפסד. וביום שלישי אנחנו חייבים להגיב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully