וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנאן ינוזאי ייצג את נבחרת בלגיה

קשר מנצ'סטר יונייטד בחר במדינה בה נולד. יכול היה לשחק גם באלבניה, קוסובו (כשתקום נבחרת רשמית), אנגליה וטורקיה

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
יוזמן למונדיאל? ינוזאי/AP, Jon Super

עדנאן ינוזאי בחר בנבחרת בלגיה וישחק במדיה, כך הודיע היום מאמן הנבחרת מארק וילמוטס. קשרה בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד היה יכול לייצג גם את נבחרות אלבניה, קוסובו (בהנחה שתקום נבחרת רשמית שלה) ואנגליה. לפני כחצי שנה אביו טען שלמשפחה יש גם שורשים בקרואטיה, סרביה וטורקיה, ושבמידת הצורך תמצא הדרך לכך שהוא ייצג את נבחרת הכדורגל של אחת מהן.

ינוזאי נולד בבירת בלגיה, בריסל. אביו אבדין הוא קוסוברי-אלבני ומשפחתה של אמו היגרה מיוגוסלביה לטורקיה. כשהיה בן 16, ינואי עבר מהאקדמיה של אנדרלכט למחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד, מה שאמור היה לאפשר לו לייצג גם את נבחרת אנגליה. בראיון לתחנת טלוויזיה קוסוברית, הוא אמר: "אם אבי יגיד לי לבחור בנבחרת כזו או אחרת, זה מה שאעשה. הוא יודע הכי טוב".

ינוזאי נבחר לשחקן השנה של קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד ב-2012-13 ואחרי שהרשים במשחקי ידידות בקיץ, דייויד מויס הפך אותו לשחקן מן המניין בסגל של הקבוצה הבוגרת. הוא שותף העונה ב-24 משחקי ליגה וכבש ארבעה שערים.

כעת צריך לחכות ולראות אם וילמוטס יזמין את ינוזאי לגביע העולמי שייפתח בעוד כחודש וחצי בברזיל. בלגיה תשחק שם בבית ח' ביחד עם רוסיה, אלג'יריה ודרום קוריאה. מאוחר יותר הבלגים ישחקו בבית ב' במוקדמות יורו 2016 ושם יפגשו את ישראל, בוסניה, ויילס, קפריסין ואנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully