וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הפסידה לשטוטגרט, לברקוזן שוב רביעית

הקבוצה מגלזנקירשן רשמה הפסד מפתיע 3:1 שמותיר את המאבק על המקום השלישי פתוח. 1:4 ללברקוזן על נירנברג

אמיר ספאחיץ' שחקן לברקוזן. Micha Will, GettyImages
צמד ראשון בקריירה. אמיר ספאחיץ'/GettyImages, Micha Will

באיירן מינכן כבר זכתה באליפות גרמניה ודורטמונד הבטיחה סגנות, אבל שאלקה, שעדיין לא הבטיחה את המקום השלישי ספגה הערב (ראשון) הפסד מפתיע לשטוטגרט 3:1 שמאפשר לה לנשום אוויר במאבקי ההישארות שלה. לברקוזן חזרה למקום הרביעי אחרי שהביסה 1:4 בחוץ את נירנברג מהתחתית שנמצאת במקום ה-17 ומתקרבת לירידה.

שטוטגרט - שאלקה 1:3

הקבוצה מגלזנקירשן פספסה הערב הזדמנות טובה לעשות צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום השלישי. אחרי שבעה מחזורים ללא הפסד, הקבוצה של ינס קלר השאירה את הנקודות ליריבה שנאבקת על החיים שלה ומשלימה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד שמקדם אותה ל-31 נקודות בתחתית, ארבע יותר מהמקום ה-16 שמוביל למבחנים. בדקה ה-23 הגיע הראשון של המארחים אחרי נגיחה מקרוב של מרטין הארניק לאחר הגבהת כדור של דניאל דידאבי.

בדקה ה-54 איברהימה טראורה הגביה כדור רוחב שמצא את הראש של קקאו שהמשיך פנימה וכבש את שערו הראשון העונה וה-80 במדי שטוטגרט בבונדסליגה. הבליץ של שטוטגרט נמשך חמש דקות לאחר מכן כשגוטוקו סקאי מצא בכדור רוחב את הארניק שכבש משישה מטרים פנימה. השער המצמק של שאלקה היה שייך לאדם שאלאי שקיבל כדור מליאון גורצקה ובעט מקצה הרחבה פנימה.

קקאו שחקן שטוטגרט חוגג שער. Adam Pretty, GettyImages
ניצחון מפתיע. קקאו/GettyImages, Adam Pretty

נירנברג - לברקוזן 4:1

לפני שנתיים הגיעה לברקוזן לנירנברג והבטיחה שם מקום בליגה האירופית עם ניצחון 1:4; בעונה שעברה היא הבטיחה שם את הכרטיס לליגת האלופות עם ניצחון 0:2; והעונה? עוד 1:4 שהחזיר אותה למקום הרביעי ונתן לה יתרון קל במאבק על הכרטיס למוקדמות הצ'מפיונס. המאמן החדש-ישן סשה לבנדובסקי שמר על מאזן מושלם בזכות שחקני ההגנה שלו. הבלם אמיר ספאחיץ' הפציץ את שער הבכורה שלו בדקה ה-16 עם חצי יעף מ-25 מטרים והשלים צמד ראשון בקריירה בדקה ה-80, אחרי עבודת הכנה של יונג מין סון. גם המגן סבסטיאן בוניש כבש לראשונה העונה בדקה ה-48 וכך המחליף רוברטו הילברט בדקה ה-87, בעוד מרווין פלאטנהארט השווה זמנית בדקה ה-26 עם שער בכורה משלו. זה כמובן לא הספיק לנירנברג, שנחלה הפסד רביעי רצוף ונותרה במקום הלפני אחרון. הליגה השנייה קרובה מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully