וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "סטרלינג השחקן הצעיר הטוב באירופה"

מאמן ליברפול הילל את כוכב הניצחון על נוריץ': "אין בן 19 טוב ממנו כרגע". וגם: כל המספרים של סוארס, ושל המייטי רדז

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
החלום מתקרב. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

קצת מספרים מהניצחון ה-11 ברציפות של ליברפול

* זו הפעם השניה בלבד בתולדותיה שליברפול מנצחת 11 משחקים רצופים בעונה אחת (הראשונה היתה ב-1982).

* כמו כן, מוליכת הטבלה השיגה עד כה את כמות הנקודות הגבוהה ביותר שלה (80). בשלב הזה של העונה מאז עונת 1987/88 (81).

* בפעם ה-20 העונה, המייטי רדז הבקיעו שלושה שערים או יותר במשחק ליגה. בכך השוו את השיא שקבעה מנצ'סטר סיטי לפני שתי עונות.

* לואיס סוארס הפך לשחקן השני בתולדות הפרמיירליג שכובש 30 שערים או יותר בעונה, בלי שאף אחד מהם יהיה פנדל (הראשון היה אנדי קול, עם 34 שערים בעונת 1993/94).

* כמו כן, הכוכב האורגוואי הוא השחקן הראשון מבין חמש הליגות הגדולות שמגיע ל-30 שערי ליגה העונה, ונציג ליברפול הראשון שעושה זאת מאז איאן ראש בסוף שנות השמונים.

* ונתון אחרון על סוארס: החלוץ הוא השחקן השביעי בלבד בתולדות הפרמיירליג שכובש שלושים שערים או יותר בעונה אחת, והרגל עוד נתונה.

* ליברפול כבשה 57 שערי ליגה במחצית הראשונה העונה - אחד יותר ממה שמנצ'סטר יונייטד כבשה במצטבר.

* האם ההגנה היא זו שתפיל את האדומים? בפעם השישית ברציפות, ליברפול ספגה שער.

חלוץ ליברפול לואיס סוארס מבקיע לשער נוריץ'. GettyImages
שלל נקודות ציון. סוארס/GettyImages

מה היה להם להגיד?

המאמן המאושר ברנדן רוג'רס שיבח בסיום בעיקר את ראחים סטרלינג, גיבור המשחק, שכיכב עם צמד ובישול: "הוא השחקן הצעיר הטוב ביותר באירופה כרגע. בגיל 19, אין אף אחד טוב ממנו. האינטלגנציה שלו עם הכדור, התנועה שלו והצורה בה הוא מבקיע שערים... השער הראשון שלו היה מבעיטה גדולה, המסירה שלו לשער של לואיס סוארס היתה של קשר צמרת, והיכולת שלו בסך הכל היתה מלאה בבגרות".

בנוסף לאליפות, לרוג'רס יש מטרה נוספת: לכבוש עוד ארבעה שערים לפחות, ולהגיע ל-100 שערי ליגה בעונה: "זו אחת המטרות שלנו. יש רק שלוש קבוצות בהיסטוריית הפרמיירליג שכבשו 100 שערים או יותר, ואנחנו רוצים להגיע לשם בשלושת המשחקים שנותרו. בתחילת העונה המטרה היתה להגיע לליגת האלופות, ועכשיו אנחנו יודעים שלא נוכל לסיים במקום נמוך יותר משלישי. האווירה באנפילד בשבוע הבא תהיה בלתי רגילה".

לואיס סוארס, שכבש, כאמור, את שער הליגה ה-30 שלו העונה, אמר בסיום: "זה הישג חשוב עבורי, אבל המטרה היא לעזור לקבוצה פעם אחר פעם. כמובן שאנחנו מרוצים, כי אלה היו שלוש נקודות חשובות. אנחנו בפסגה וצריך להינות מזה, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה. ננסה להישאר רגועים ולהתמקד במשחק הבא, מול צ'לסי".

ג'ו אלן התמקד בכך שקבוצתו הבטיחה למעשה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה ואמר: "זה הישג גדול להחזיר את ליגת האלופות לליברפול. למועדון הזה מגיע להיות שם. לא ניקח שום דבר כמובן מאליו, כל משחק הוא משחק גדול עבורנו וחשוב שנספק הופעה גדולה גם בשבוע הבא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ליברפול ראחים סטרלינג חוגג עם לוקאס לייבה. GettyImages
ליברפול מתמוגגת. סטרלינג חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully