וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תיקו לאלמוג כהן, חמד הובס, ויצמן ניצח

קשר אינגולשטאט הוחלף בסיום ה-0:0 מול אאלן, 90 דקות לחלוץ מאיורקה בהפסד 3:0 לדפור, הבלם שותף לניצחון מפתיע

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. Alexander Hassenstein, GettyImages
עוד נקודה בדרך להבטחת ההישארות. אלמוג כהן/GettyImages, Alexander Hassenstein

* אלמוג כהן פתח בהרכב אינגולשטאט, קיבל כרטיס צהוב (דקה 16) והוחלף בדקה הרביעית של תוספת הזמן, כשקבוצתו סיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול אאלן. אינגולשטאט איבדה שני שחקנים בכרטיס אדום, אבל השיגה את הנקודה ונותרה מרחק שש נקודות מהמקום ה-16 בליגה הגרמנית השנייה המוליך למבחנים. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים.

* תומר חמד שיחק 90 דקות בהרכב מאיורקה, שהובסה במגרשה 3:0 בידי דפורטיבו לה קורוניה, מוליכת הליגה השנייה בספרד. דודו אוואט ישב על הספסל וראה את קבוצתו לשעבר חוגגת על קבוצתו הנוכחית, שנמצאת כעת רק ארבע נקודות מעל הקו האדום ומרוחקת שבע נקודות מהפלייאוף על העלייה.

* טוטו תמוז שיחק 90 דקות בניצחונה של פטרולול פלוישטי 2:3 בחוץ על נבודארי. פטרולול שמרה על המקום השלישי ומפגרת בנקודה בלבד אחרי אסטרה השנייה, כשלסיום העונה נותרו עוד שישה מחזורים.

* גל שיש השלים 90 דקות בהרכבה של וולין לוצק, שהפסידה במגרשה הביתי 2:0 לזוריה בליגה האוקראינית. וולין מדורגת במקום ה-10 עם 27 נקודות.

* עידן ויצמן פתח בהרכבה של סימורג, שהפתיעה עם ניצחון 0:1 על מוליכת הליגה באזרבייג'אן והאלופה שבדרך, קרבאח. דרגאן צ'ראן, אקס מכבי נתניה והפועל חיפה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-33.

* דודו ביטון לא נכלל בסגל של אלקורקון, שתפסה מרחק של שלוש נקודות מהקו האדום בליגה הספרדית השנייה עם ניצחון ביתי 1:3 על סבאדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully