וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה בנוריץ', הפער מצ'לסי: 5 נק'

האדומים המשיכו בדהירה אל האליפות עם 2:3 בזכות ראהים סטרלינג, שהצטיין עם צמד ובישול לסוארס. בשבוע הבא: הבלוז מגיעים לאנפילד

שחקן ליברפול ראחים סטרלינג. GettyImages
שוב עלה על הבמה וסיפק הצגה. סטרלינג/GettyImages

24 שנה חלפו מאז שליברפול חגגה את האליפות האחרונה שלה, והיום (ראשון) האדומים עשו צעד משמעותי להגשמת החלום. שחקניו של ברנדן רוג'רס ניצלו את ההפסד המפתיע של צ'לסי לסנדרלנד, ניצחו 2:3 בנוריץ' והגדילו את הפער מהבלוז לחמש נקודות. אחרי 35 מחזורים ליברפול ראשונה עם 80 נקודות וצ'לסי שנייה עם 75. ליברפול המשיכה במומנטום האדיר שלה, ורשמה ניצחון 11 ברציפות הודות למשחק גדול של ראחים סטרלינג, שכבש צמד והוסיף בישול לסוארס.

חלוץ ליברפול לואיס סוארס מבקיע לשער נוריץ'. GettyImages
סיום קליל למתפרצת קטלנית. סוארס/GettyImages

נוריץ' - ליברפול 3:2

הפתיחה של ליברפול הייתה חלומית, וכבר בדקה ה-4 היא עלתה ל-0:1. ראחים סטרלינג קיבל כדור מחוץ לרחבה, הניף את הרגל ושחרר טיל לחיבורים של ג'ון רודי. נוריץ' האומללה לא הספיקה להתעשת ובדקה ה-11 היא ספגה את השני. מתפרצת הסתיימה במסירה רוחב מצוינת של סטרלינג ללואיס סוארס, וזה הרשית מקרוב וקבע 0:2. בזכות השער סוארס הפך לראשון בליברפול מאז איאן ראש ב-1987 שהגיע ל-30 שערים בעונה. ליברפול המשיכה באותו קצב גם במחצית השנייה ובעיטה של סטרלינג בדקה ה-49 פספסה את מסגרת שערה של נוריץ'.

בדקה ה-54 הקנריות חזרו למשחק. סימון מיניולה הדף גרוע כדור שהוגבה מאגף ימין, הכדור הגיע אל גארי הופר שבעט שטוח פנימה. אבל בדקה ה-62 שוב סטרלינג נחלץ לעזרת ליברפול, פרץ ממרכז המגרש עד לרחבת נוריץ' וכבש את השני שלו. נוריץ' לא ויתרה, ובדקה ה-77 צימקה ל-3:2 אחרי נגיחה מצוינת של רוברט סנודגראס. ליברפול נכנסה ללחץ והתגוננה כמעט עם כל שחקניה ונוריץ' חיפשה את השוויון. בדקה ה-82 מיניולה הציל את ליברפול מספיגה כשעצר מצוין נגיחה של ריקי ואן וולפסוינקל. בתוספת הזמן לוקאס היה חופשי מול שערה של נוריץ' אך רודי הדף מצוין. ליברפול לא מעדה בזמן שנותר עד לשריקת הסיום וחגגה ניצחון 11 רצוף.

נוריץ': ג'ון רודי, סטיבן וויטאקר, ראסל מרטין, מייקל טרנר, מרטין אולסון, בראדלי ג'ונסון, ג'וני האוסון, לירוי פר, רוברט סנודגראס, ניית'ן רדמונד, גארי הופר.

ליברפול: סימון מיניולה, גלן ג'ונסון, מרטין שקרטל, ממאדו סאקו, ג'ו פלנגן, סטיבן ג'רארד, לוקאס, ג'ו אלן, ראחים סטרלינג, פליפה קוטיניו, לואיס סוארס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
צעד משמעותי בדרך למטרה הנכספת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully