וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר כבש שער בכורה בבילפלד, אבל מתקרב לירידה

החלוץ הישראלי שיחק 66 דקות בהפסד 2:1 למינכן 1860. ארמיניה בדרך לליגה השלישית. 45 דקות לבניון בהפסד ק.פ.ר

בן שהר במדי ארמיניה בילפלד. Thomas Starke, GettyImages
שמחה מהולה בעצב. שהר/GettyImages, Thomas Starke

*** בן שהר כבש היום את השער הראשון שלו במדי ארמיניה בילפלד מליגת המשנה בגרמניה. שהר שהצטרף לקבוצה בהשאלה מהרטה ברלין בינואר האחרון, פתח בהרכב לראשונה מאז אמצע מרץ, כשארמיניה הפסידה בחוץ 2:1 למינכן 1860.

המקומיים עלו ל-0:1 כבר בדקה הרביעית משער של דניאל אדלונג, אבל בדקה ה-30 הגיע השוויון. שהר קיבל כדור ארוך וירה כדור חד מזווית אלכסונית לפינה הרחוקה. גאבור קיראלי הוותיק נכנע וזה 1:1. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-66 על ידי מארק לורנץ וראה מהספסל את הקבוצה שלו נכנעת לשער של קאי בולוב 18 דקות לסיום.

הקבוצה של שהר ממשיכה להיות מדורגת במקום ה-17 והלפני אחרון, שלוש נקודות מתחת למקום שמוליך לפלייאוף הישארות ושש נקודות מתחת למקום שיבטיח לה עונה נוספת בליגת המשנה. בקופה נותרו תשע נקודות בלבד.

*** יוסי בניון שיחק 45 דקות בהפסד של ק.פ.ר 1:0 ללסטר סיטי במחזור ה-43 בצ'מפיונשיפ. הקשר הישראלי פתח בהרכב של ההופס, אבל הוחלף במחצית על ידי שון רייט פיליפס. לסטר שכבר עלתה לפרמיירליג, עשתה צעד לכיוון זכייה באליפות הליגה השנייה והיא עם יתרון של שבע נקודות כשנותרו תשע בקופה. ק.פ.ר במקום הרביעי ותשחק בפלייאוף העלייה, ככל הנראה נגד וויגאן.

*** בירם כיאל שיחק 66 דקות ב-3:3 של סלטיק נגד מאת'רוול במחזור ה-34 בפרמיירליג הסקוטית. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל. כזכור, סלטיק כבר זכתה באליפות לפני כמה שבועות.

*** גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-55 אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו הרקולס הפסד ביתי 1:0 מול קורדובה.

*** רמי גרשון שיחק 90 דקות בהפסד הביתי הדרמטי 4:2 של בוורן מול גנט. חנן ממן נכנס כמחליף בדקה ה-46.

*** שריף טיראספול הביסה 0:6 את ספרנטה, קובי מויאל לא שותף.

עדכון ראשון: (15:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully