וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היה חשוב לי לעזוב בשיא החוזק של המועדון"

מנג'ר יונייטד נפרד ומסביר מדוע החליט לפרוש: "זה הזמן הנכון. מאושר לקחת על עצמי את תפקיד הדירקטור ושגריר המועדון"

פרידה מאלכס פרגוסון הפורש/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: דני בורשבסקי

ההחלטה של אלכס פרגוסון לפרוש מאימון בסיום העונה תפסה את עולם הכדורגל בהלם. אחרי 27 שנה ובגיל 71 המאמן המעוטר של יונייטד החליט לזוז הצידה ולהצטרף להנהלה, ולמרות ששום סימן לא ניתן לכך קודם, מדובר בהחלטה סופית מבחינתו. פרגוסון התראיין לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, וניסה להסיר את הערפל סביבה.

סר אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"חייב להוקיר תודה למשפחתי. האהבה והתמיכה שלהם היו חיוניים. אשתי קאת'י היא דמות המפתח בקריירה שלי". פרגוסון/רויטרס

"ההחלטה לפרוש היא החלטה שחשבתי עליה רבות וכזו שלא לקחתי בקלות", הודיע פרגוסון. "זה הזמן הנכון. היה חשוב לי לעזוב את הארגון כשהוא נמצא בשיא בחוזק שלו ואני חושב שזה מה שעשיתי. האיכות של הסגל שזה באליפות, האיזון בגילאים בתוכו התחברו יחד להצלחה ברמות הכי גבוהות בעוד המבנה של מחלקת הנוער מבטיח לנו הצלחה לטווח הארוך. עתיד המועדון מזהיר. מתקני האימונים שלנו בין הטובים בעולם ואולד טראפורד מוגדר בצדק כאחד המובילים בעולם".

על המשך דרכו אמר המנג'ר הפורש: "אם להסתכל קדימה, אני מאושר לקחת על עצמי את תפקיד הדירקטור ושגריר המועדון. עם הפעילויות האלו ושאר תחומי העניין שלי, אני מחכה לעתיד. אני חייב להוקיר תודה למשפחתי. האהבה והתמיכה שלהם היו חיוניים. אשתי קאת'י היא דמות המפתח בקריירה שלי. היא הייתה משענת של יציבות ועידוד. אין מספיק מילים להביע כמה היא חשובה לי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
22 במאי 2011: אלכס פרגוסון זוכה בתואר מנג'ר השנה. Shaun Boterill, GettyImages
"תודה לאוהדים. התמיכה שנתתם לי לכל אורך השנים מעוררת השראה. היה לי לכבוד ופריבילגיה עצומה לקבל את ההזדמנות להוביל את המועדון שלכם". פרגוסון/GettyImages, Shaun Boterill

"באשר לשחקנים ואנשי הצוות, בעבר ובהווה, אני רוצה להודות להם על רמה מדהימה של מקצוענות ומחויבות שעזרה להשיג ניצחונות בלתי נשכחים", הוסיף פרגי. "בלי התרומה שלהם, ההיסטוריה של המועדון לא הייתה כה עשירה.

"בתחילת דרכי, התמיכה של ההנהלה וסר בובי צ'רלטון במיוחד נתנה לי את הביטחון והזמן לבנות מועדון כדורגל ולא רק קבוצת כדורגל. בעשור האחרון משפחת גלייזר נתנה לי את הפלטפורמה לנהל את מנצ'סטר יונייטד לפי יכולתי והיה לי המזל לעבוד עם יו"ר מוכשר ואמין כמן דייויד גיל. אני מודה להם.

"תודה לאוהדים. התמיכה שנתתם לי לכל אורך השנים מעוררת השראה. היה לי לכבוד ופריבילגיה עצומה לקבל את ההזדמנות להוביל את המועדון שלכם. אנצור את הזמן ששימשתי כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד".

דייויד גיל יו"ר מנצ'סטר יונייטד. Julian Finney, GettyImages
"איש עם חזון, אנרגיה והיכולת לבנות קבוצות על ומחוץ למגרש, שגם מחליפו יוכל לבנות עליה". דייויד גיל/GettyImages, Julian Finney

ג'ואל גלייזר מראשי המועדון אמר: "אלכס הוכיח שוב ושוב איזה מנג'ר פנטסטי הוא, אבל גם איזה בן אדם נפלא הוא. הנחישות שלו להצליח והמסירות למועדון פשוט מדהימים. תמיד אנצור את הזיכרונות הנהדרים שהעניק לנו, כמו הלילה הקסום במוסקבה".

אבי גלייזר הוסיף: "אני מאושר להודיע שאלכס הסכים להישאר במועדון כדירקטור. התרומה שלו למנצ'סטר יונייטד ב-26 השנים האחרונים יוצאת דופן וכמו כל אוהדי יונייטד אני רוצה שהוא יהיה חלק מעתיד המועדון".

דייויד גיל: "היה לי העונג העצום לעבוד קרוב לאלכס ב-16 השנים האחרונים, דרך הטרבל, הדאבל, זכיות בתארים והחתמות גדולות. ידענו שיום הפרישה יגיע ושנינו התכוננו לו בכך שהבטחנו שאיכות הסגל ומבנה המועדון יהיו ברמה הגבוהה ביותר. הוא איש עם חזון, אנרגיה והיכולת לבנות קבוצות על ומחוץ למגרש, שגם מחליפו יוכל לבנות עליה. אדם מהטובים והנאמנים בעולם הספורט. הערצתי את הדרך בה דאג למועדון, לצוות שלו ולמשפחת הכדורגל באופן כללי. זה צד שבו שבדרך כלל מוסתר מהציבור, אבל לי יצא להיחשף אליו. אי אפשר יהיה לשכוח מה שהוא עשה עבור המועדון ועבור המשחק. לעבוד לצידו הייתה החוויה הגדולה בקריירה שלי וכבוד גדול עבורי שאני יכול לקרוא לו חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully