וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד אישרה: מריו גצה סיכם בבאיירן מינכן

קשרה בן ה-21 של דורטמונד מצטרף לאלופת גרמניה החדשה תמורת 37 מיליון יורו: "אנחנו מאוכזבים, אך גצה עמד בחוזהו"

העיתון הגרמני "בילד" דיווח הבוקר (שלישי) שבאיירן מינכן, שתארח הערב את ברצלונה במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, סיכמה על העברת כוכבה של בורוסיה דורטמונד מריו גצה לשנים הקרובות. דורטמונד אישרה את הדיווח, והודיעה כי החוזה בין השחקן לקוצה יפוג ב-1 ביולי. "אנחנו מאוכזבים, אבל חשוב לנו להדגיש שגצה עמד בחוזהו וכיבד אותו". על פי הדיווח אלופת גרמניה החדשה תשלם לאלופה היוצאת 37 מיליון יורו עבור קשר נבחרת גרמניה ובנוסף יקבל גצה 7 מיליון יורו לעונה, יותר מחוזהו הנוכחי בדורטמונד.

מריו גצה שחקן דורטמונד. רויטרס
הרכש הגדול הראשון של פפ. מריו גצה/רויטרס

גצה אמנם מחזיק בחוזה עד 2016 במדים הצהובים, אבל ההצעה המדהימה של באיירן סגרה את הסיפור ודורטמונד לא עמדה בדרכו. מאמנה הספרדי של באיירן מהעונה הבאה כבר הביע עניין בגצה בחודש ינואר, כך פירסם העיתון הספרדי "ספורט", כשאמר שהוא: "אחד הכשרונות המובילים בעולם".

גצה (21) משחק בקבוצות הנוער של דורטמונד החל מגיל 9, והיה שותף לכל הנבחרות הצעירות של גרמניה. בנבחרת הבוגרת ערך הקשר 22 הופעות, החל מגיל 18, וכבש חמישה שערים. גצה מחזיק בשתי אליפויות גרמניה מהשנתיים האחרונות, וכן בגביע הגרמני ובאליפות אירופה עד גיל 17. בשנת 2011 בחר בו העיתון האיטלקי "טוטוספורט" כשחקן הטוב ביותר בעולם לשנה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully