וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב-4:5 בין שאלקה להאנובר כולל מספרת מדהימה

מערכת וואלה! ספורט

20.1.2013 / 13:38

מאמה בירם דיוף, אקס מנצ'סטר יונייטד, חתם את המשחק המשוגע של הסופ"ש עם ביצוע מרהיב מ-16 מטרים. צפו בשער (מ-2:22 בתקציר). משחקי הליגה הגרמנית משודרים בספורט 2

ספורט 2

משחק משוגע הוציא את הסיבוב השני בגרמניה לדרך ביום שישי. אחרי שתי נקודות בלבד שצברה בששת משחקי הליגה האחרונים, כולל חילופי המאמנים שהביאו את יינס קלר במקום הוב סטיבנס, שאלקה שבה למסלול הניצחונות עם תוצאה מדהימה, 4:5 על האנובר. האורחת מצידה, הייתה שותפה לדרמה במחצית השנייה, אבל המשיכה ברצף הכישלונות בגלזנקירשן, שם ניצחה רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות. למרות ההפסד, מי שגנב את ההצגה הוא מאמה בירם דיוף, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בעבר, שכבש את השער האחרון והמדהים במשחק, עם מספרת מחוץ לרחבה. בהחלט מועמד ראוי לשער השנה 2013 בעולם. צפו בשער של דיוף, החל מ-2:22 בתקציר (משחקי הליגה הגרמנית משודרים בספורט 2) ותהנו מביצוע מושלם.

מאמה בירם דיוף שחקן האנובר. רויטרס
איזה ביצוע! בירם דיוף/רויטרס

אחרי מחצית ראשונה שעמדה כולה בסימן הבכורה של יוהאן ג'ורו בהאנובר והתיקולים המסוכנים שלו, הגנת האנובר הרחיקה הוצאת חוץ ארוכה היישר לעבר ג'פרסון פרפאן, שהניף את רגל ימין ומשבעה מטרים אלכסונית ירה פנימה בדקה ה-44. בדקה ה-49 עקצה שאלקה במתפרצת, כשלואיס הולטבי העביר שמאלה ליוליאן דרקסלר הצעיר שהרשית ונתן את האות לקצב הבקעות מסחרר במשחק.

סרג'יו פינטו צימק בדקה ה-55 בבעיטה מרחוק אותה הסיט רומן נוישטאטר בקשת לחיבורים של שערו, וארבע דקות לאחר מכן סבולץ' הוסטי הצליח להשוות עם פצצה בשמאל. שאלקה חיכתה לדקה ה-64 כדי לצאת מההלם, ומרקו הוגר הצעיר החזיר את היתרון. שלוש דקות חלפו והגיע תורו של ציפריאן מאריקה הרומני לכבוש, כשהוסטי המצוין צימק עם עוד שמאלית אדירה בדקה ה-72 וסגר 23 דקות בהן הובקעו שישה שערים. ההפגזה לא הסתיימה. הולטבי נעץ את החמישי של שאלקה בדקה ה-88, ובירם דיוף קניח עם מספרת אדירה מ-16 מטר שקבעה את תוצאת המשחק המטורפת בתוספת הזמן. 4:5 גדול לשאלקה - ככה חוזרים מפגרת החורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully