וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "ניצחון נפלא, שלחנו מסר ברור לאיטליה"

בופון עקץ את המבקרים אחרי ה-0:3 של יובנטוס על צ'לסי, מאמנו הודה: "עזר שצ'לסי שיחקה בלי חלוצים". צ'ך: "רגע עצוב"

ארתורו וידאל, סבסטיאן ג'ובינקו, קוג'ו אסמואה שחקן יובנטוס. רויטרס
בופון: "ניצחנו בכל תחום. היינו רעבים יותר, חדים יותר, התקפיים יותר, יצירתיים יותר". יובנטוס חוגגת/רויטרס

יובנטוס סיפקה את הניצחון הגדול של הערב בליגת האלופות, כשהביסה אמש (שלישי) את אלופת אירופה צ'לסי 0:3. שוער הקבוצה ג'אנלואיג'י בופון סבור שהניצחון שולח מסר ברור ליובנטוס ולאיטליה", ושזה השתיק את המבקרים.

"זה פשוט נפלא", אמר בופון על הניצחון, "כשאתה מספק כזאת תצוגה משכנעת, מבחינה טקטית, פיזית ומנטאלית, זה פשוט מסר נהדר לאיטליה וליובנטוס. היו כאלה שפקפקו בנו, אבל כשאנחנו משחקים ככה הטענות נותרות בצד. עכשיו אנחנו רוצים להבטיח את העלייה".

כרגע יובנטוס שנייה בבית, עם 9 נקודות, כשלשחטאר יש 10 נקודות וכבר העפילה לשלב הבא. נקודה אחת באוקראינה נגד שחטאר במחזור האחרון תספיק ליובנטוס כדי לעלות לשלב הבא.

"אם נודח, לפחות השגנו תשע נקודות, וזה אומר שנלחמנו כל הדרך וחזרנו להיות תחרותיים", אמר בופון, "זו הייתה המטרה. היום ניצחנו בכל תחום. היינו רעבים יותר, חדים יותר, התקפיים יותר, יצירתיים יותר, ועם קצת ריכוז, היינו מבקיעים יותר".

אוסקר (מימין), גארי קייהיל, שחקני צ'לסי מאוכזבים. GettyImages
לא עצרו את הדמעות. שחקני צ'לסי/GettyImages

אנג'לו אלסיו, עוזר מאמן יובנטוס, ביקר את הטקטיקה של צ'לסי, שפתחה למעשה ללא חלוץ (טורס נותר על הספסל). "לצערנו, לפרקים אפשרנו להם לצאת להתקפות מתפרצות, כי רצינו את הניצחון בכל מחיר", אמר עוזרו של קונטה, "לצ'לסי יש קבוצה מעולה מבחינה טכנית, אבל הלילה התמודדנו מול צ'לסי בלי חלוץ חוד, ויכול להיות שזה עזר לנו".

פטר צ'ך כאב את ההפסד של צ'לסי ואמר בסיום: "זה רגע עצוב. הזכייה בליגת האלופות בעונה שעברה הייתה חלומית. עכשיו מדובר באכזבה עצומה. המחצית הראשונה הייתה קשה, אבל שיחקנו טוב ויצרנו כמה מצבים. במשחק כזה חשוב, צריך לדעת לנצל אותם. כדורים שהוסטו בדרך נכנסו פנימה, אבל יובנטוס שיחקה מצוין והייתה טובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פטר צ'ך שוער צ'לסי (משמאל) עם ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
אחד חגג, השני פחות. בופון עם צ'ך/רויטרס

בשחטאר דונייצק טוענים: "נתנו להם לכבוש את השער"

שחטאר דונייצק עלתה לשלב הבא עם 2:5 בדנמרק על נורשלנד, אבל האירוע המרכזי במשחק היה המהלך הבלתי ספורטיבי בו לואיז אדריאנו לקח כדור שהוחזר על ידי חבריו להגנת נורשלנד לאחר פגיעה בשחקן מקומי, וניצל זאת כדי להשוות ל-1:1. "לא רצינו שזה מה שיקרה, אבל אדריאנו לא שמע או ראה", טען הקפטן דריו סרנה וגילה. "אחר כך נתנו להם לכבוש, ורק אז התחלנו לשחק. אולי היינו עייפים. הכי חשוב שעלינו שלב. זו הצלחה כבירה שלנו, במיוחד בבית בו אלופת אירופה יכולה להיות מודחת".

הקשר טראס סטפננקו אמר כי לא הבין את ההחלטה של חבריו לתת לנורשלנד לכבוש לאחר השער המדובר של לואיז אדריאנו. "לא הבנתי מה קרה, רק ראיתי את הכדור ברשת. אחר כך הבנתי שהיה תיאום לגבי מה שקרה. אני בכל אופן רצתי לכדור. אם היו אומרים גם לי, הייתי מוותר. זה היה רגע מוזר".

הבלם אלכסנדר קוצ'ר הוסיף לגבי השער הבלתי ספורטיבי: "לא חשבנו על זה יותר מדי. זה הכדורגל, זה קרה וזה יקרה. אדריאנו? לא בדקתי, אבל אני חושב שהוא במצב רוח טוב. חשוב שהשגנו את המטרה שלנו, ועכשיו נצטרך להבטיח גם את המקום הראשון".

שחקן נורשלנד זועם על לואיז אדריאנו, שחטאר דונייצק. Lars Poulsen, AP
כשר אבל מסריח. לואיז אדריאנו לא מבין מה לא בסדר/AP, Lars Poulsen

אלכס פרגוסון: "די מרוצה"

היריבות של מנצ'סטר יונייטד לא אהבו את ההרכב החלקי שהעלתה סגנית אלופת אנגליה בהפסד 1:0 בטורקיה לגלאטסראיי, במשחק שלא השפיע כלל על יונייטד. מנגד, בשורות האדומים לא התרגשו, על אף שהקבוצה איבדה את המאזן המושלם שלה, וספגה הפסד שני רצוף תוך ארבעה ימים. "אני חושב שכל השחקנים הצעירים שלנו שיחקו פנטסטי", אמר דארן פלטשר, "מבחינתם לעלות למגרש ולשחק באווירה הזאת, זה פשוט ניסיו חשוב עבורם לעתיד. הבעיה הגדולה ביותר הייתה מצב הדשא, אי אפשר היה להעביר מסירה".

פיל ג'ונס, שחזר אחרי תקופה ארוכה, אמר ש"הייתי מושבת במשך שישה חודשים, כך שזה באמת נפלא לחזור. זה ללא ספק היה משחק קשה, והוא היה קשה וקשה יותר ככל שהוא התקדם, אבל באופן אישי אני מקווה להתקדם ולהשתפר, ולהמשיך לעזור לקבוצה".

אלכס פרגוסון הודה ש"חלק מהמשחק היה טוב, אבל ממה שחששנו, מצבים נייחים, היינו רעים. חוץ מזה אני די מרוצה מהמשחק".

פטיח טרים, מאמן גלאטסראיי, אמר ש"מבחינתנו לנצח את מנצ'סטר יונייטד זה חשוב מאוד. שיחקנו נהדר, ובחוסר אנוכיות. הכדורגל ששיחקנו היום הוא מה שציפניו לו כבר הרבה מאוד זמן. אנחנו מקווים שנשיג את המקום השני, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת. נקווה שמול בראגה, שכבר מחוץ לתחרות, נציג את אותה רמה ויכולת".

אנדרסון שחקן מנצ'סטר יונייטד לפני יוהאן אלמנדר שחקן גלאטסראיי. רויטרס
הפסד שני רצוף. יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully