וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.7

מאנצ'יני מאיים על ההנהלה, ברצלונה רוצה את טורה, צ'לסי רוצה להמשיך לבזבז, מדריד מכחישה את הדיווח. כל ההעברות בעולם

העברות

* אחרי שש שנים במדי ליון ולפני כן עוד שנתיים בראן, קים קלסטרום עזב את צרפת והצטרף לספרטק מוסקבה. הקשר השבדי בן ה-30 נרכש תמורת 3 מיליון יורו.

* שחקן נוסף של נבחרת שבדיה שעבר לליגה הרוסית הוא רסמוס אלם, שחתם בצסק"א מוסקבה. אלם בן ה-24 חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת בצסק"א, ששילמה לאלקמאר ההולנדית 6 מיליון יורו עבור כרטיסו. בצסק"א כבר מחכה לו שותפו לקישור של אלקמאר לשעבר וגם לנבחרת, פונטוס ורנבלום.

* הקשר הפורטוגלי רובן מיקאל, אשר מחזיק בחוזה עד 2015 באתלטיקו מדריד, הושאל לעונה אחת לבראגה.

* טונגו דומביה, קשרה האחורי בן ה-22 של ראן, הושאל לעונה אחת לוולבס מליגת המשנה באנגליה.

* שוערה של פ.צ. קלן מיכאל רנסינג הגיע בהעברה חופשית לבאייר לברקוזן. השוער בן ה-28 חתם על חוזה לעונה אחת

שמועות

* רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי, מאוכזב מהקיץ היבש של קבוצתו ומבהיר להנהלה: "אנחנו לא צריכים עשרה שחקנים חדשים, כמו לפני שלוש או ארבע שנים, אבל אנחנו צריכים שלושה ארבעה שחקנים חדשים, שיוכלו לשפר אותנו. עם הסגל הזה אנחנו לא יכולים לזכות בליגת האלופות".

* עוד ממאנצ'יני: "יהיה קשה לרובין ואן פרסי לבחור בין שלוש קבוצות גדולות כמו סיטי, יונייטד ויובנטוס. אני באמת לא יודע מה יהיה איתו, אם תהיה לנו הזדמנות לקחת אותו, נעשה את זה, כי הוא שחקן מצוין".

* על פי "מירור", סיטי הדהימה את ליברפול עם הצעה של 13 מיליון ליש"ט עבור דניאל אגר בן ה-27, כשגם ריאל מדריד וברצלונה עוקבות אחרי הדני. השחקן הבהיר למאמן ליברפול ברנדן רוג'רס שהוא רוצה לעזוב.

* עוד טוען "מירור": ברצלונה תפנה למנצ'סטר סיטי בניסיון לרכוש את קולו טורה בן ה-31 בתקווה לרכוש אותו במחיר אטרקטיבי. על פי הדיווח, טיטו וילאנובה מעוניין בשחקן הרב גוני מאחר שהוא יכול לשחק במספר תפקידים בהגנה ובקישור האחורי.

* "סאן" מדווח שצ'לסי עשויה לעבור הקיץ את גבול ה-100 מיליון ליש"ט ברכש, אחרי שכבר הוציאה 66 מיליון על אדן הזאר, אוסקר, דה ברויין ומרקו מרין. המאמן רוברטו די מתאו טוען שקבוצתו עשויה לרכוש עוד שני שחקנים, המנכ"ל רון גורלי מאשר: אנחנו עדיין מחפשים לחזק חלק או שניים בקבוצה, אם יגיעו הזדמנויות נכונות ייתכן שיהיהו התפתחויות מעניינות בזמן הקרוב".

* לוקאס מורה, המבוקש בחצי אירופה: "אחליט רק שהאולימפיאדה תיגמר, אבל בינתיים טוב לי בסאו פאולו".

* סוכנו של אלברטו אקווילאני מכחיש את הדיווחים: "הוא יישאר בליברפול, ולא יחזור לאיטליה".

* "מארקה" מדווח כי קאקה, ריאל מדריד ומילאן ייפגשו ב-8 באוגוסט על מנת להבהיר את עתידו של הברזילאי, אם הוא לא ייקבע עד אז.

* ב"אס" הספרדי מכחישים את הדיווחים מאתמול באנגליה, לפיהם ריאל מדריד סיכמה עם טוטנהאם על רכישת לוקה מודריץ' תמורת 36 מיליון ליש"ט. בעיתון הספרדי מדווחים כי המציאות היא הפוכה, ושבריאל מתעקשים כי הם רחוקים מסיכום על השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully