וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "עכשיו אנו מלאי חיוכים ומוזיקה טובה"

כוכב פורטוגל חגג את ה-0:1 על צ'כיה והעלייה לחצי גמר היורו. נאני: "היינו פנטסטיים, זה מוסיף ביטחון". בילק: "מצב אחד הכריע"

פורטוגל הפכה הערב (חמישי) לנבחרת הראשונה שעולה לחצי גמר יורו 2012. הנבחרת של פאולו בנטו ניצחה 0:1 את צ'כיה בזכות שער של מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-79, בנגיחה מצוינת שהצליחה להכניע את פטר צ'ך המצוין. פורטוגל, שעלתה לחצי גמר יורו שלישי בארבעת הטורנירים האחרונים שלה, תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין צרפת לספרד, במשחק שייערך ביום שבת.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
יכול לחייך. רונאלדו/רויטרס

בכלי התקשורת בפורטוגל אחזה אופוריה בסיום. ב"רקורד" קראה הכותרת: "הקפטן רונאלדו טוב מאי פעם" והוסיפו שם: "הנבחרת הלאומית הראתה את האיכויות שלה בוורשה ועלתה לחצי הגמר".

ב"דיאריו דה נוטיסיאס" היללו: "רונאלדו המוזהב שם את פורטוגל בחצי הגמר. אחרי שני כדורים לקורה ולא מעט סבל, הקפטן הפורטוגלי נגח פנימה כדי לתת פתרון פעם נוספת ולהעלות את הנבחרת לחצי הגמר בפעם הרביעית".

ב"א-בולה" כתבו: "רונאלדו פתח את הדרך לחצי הגמר. קפטן הנבחרת שוב היה אחראי לרגע המכריע ולשער היחיד עבור פורטוגל".

מאמן נבחרת פאולו בנטו אמר בסיום: "רונאלדו נהדר שיחק לפי התוכנית הטקטית שלנו. בעשרים הדקות הראשונות שלנו במחצית הראשונה היה לחץ, אבל הגבנו מצויין לצ'כים, והראינו שהגיע לנו לעלות. ההתקפה שלנו לא היתה טובה בהתחלה. במחצית השניה שלטנו במשחק בצורה משמעותית, שיחקנו מהר יותר והראינו הרבה איכות. צ'כיה לא ממש נראתה במחצית השניה, ושיחקנו טוב מהם בהרבה. ציפינו שצ'כיה תשחק התקפי יותר. במחצית ניסיתי להסביר לשחקנים מה אנחנו צריכים לעשות, וידענו שאנחנו מסוגלים לייצר הזדמנויות טובות בהמשך. המטרה שלנו תהיה לנצח את מי שתגיע מבין צרפת לספרד, וננסה לעשות זאת.

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. AP
"רונאלדו נהדר שיחק לפי התוכנית הטקטית שלנו". בנטו/AP

כובש שער הניצחון כריסטיאנו רונאלדו אמר: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד. יצרנו הרבה מצבים. המטרה העליונה הייתה לעלות לחצי הגמר ואני שמח שעשינו את זה. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד בהמשך, אבל אנחנו מלאי ביטחון ומוכנים לקרב. אנחנו בועטים הרבה בעיטות לקורות, אבל בסופו של דבר הצלחנו לנצל את ההזדמנות שלנו כדי לנצח. אני זוכר שבמשחק האחרון בעטתי פעמיים לקורה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהצלחתי לכבוש הפעם, ניצחנו ואנחנו בחצי הגמר. כרגע, אנחנו מלאי חיוכים ומוזיקה טובה".

קשר פורטוגל ומנצ'סטר יונייטד נאני אמר לאחר המשחק: "היה משחק קשה מאוד, אבל שיחקנו מצוין. כולם היו פנטסטיים על המגרש וזו הייתה הופעה נהדרת של כל הקבוצה. לכן גם הצלחנו להשיג את התוצאה המיוחלת. מעכשיו, כל משחק יהיה קשה מאוד, אבל זה מוסיף ביטחון. החמצנו כמה מצבים היום, אבל בסופו של דבר כריסטיאנו כבש את שער הניצחון".

מאמן נבחרת צ'כיה מיכל בילק. AP
איבדו את האנרגיות. בילק/AP

מאמן צ'כיה מיכל בילק אמר: "בסך הכל הטורניר הוא הצלחה עבורנו, והגיע לנו להיות במעמד הזה. ידענו שהולך להיות לנו משחק קשה מאוד. לפורטוגל יש התקפה נהדרת. במחצית השנייה איבדנו את האנרגיות שלנו והכוח ומצב אחד הספיק להם כדי להכריע את המשחק". על החלטתו לפתוח עם ולדימיר דרידה בן ה-21 כמחליפו של תומאש רוזיצקי הפצוע על חשבון דניאל קולאר אמר בילק: "הצבתי אותו כי רצינו לשחק בסגנון יותר הגנתי, והוא יותר מנוסה מקולאר. ולדימיר שיחק טוב, והוא צבר ניסיון חשוב לעתיד".

לגבי העתיד של הנבחרת הצ'כית המתחדשת, סיפר בילק שכרגע אף אחד מהכוכבים הוותיקים לא צפוי להודיע על פרישה מהמדים הלאומיים, כולל מילאן בארוש, והמאמן הצהיר: "לדעתי כל הדלתות פתוחות בפני כולם, וכמובן שיתפנה גם מקום לשמות חדשים מהליגה הצ'כית שמחכים להזדמנות".

דויד לימברסקי הוסיף: "זו הייתה היריבה הכי קשה שפגשנו עד כה. אני חייב להודות שהם היו עדיפים ומסוכנים יותר. נאלצנו לשחק הרבה ללא הכדור, מה שהקשה עלינו לשמור על הקצב שהם הכתיבו, ובעשרים הדקות האחרונות שילמנו על כך את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully