וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט האריך את הזכויות על ליגת האלופות

4.3.2012 / 10:01

הערוץ חתם על הסכם חדש, במסגרתו ישדר את המשחקים לפחות עד 2015: "מבטיחים לספק לצופים חוויה מרגשת"

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ליגת האלופות לשלוש שנים נוספות, וימשיך לשדר את הליגה כפי שעשה ב-17 השנים האחרונות, מאז שנת 1995. הליגה תשודר החל משלב הבתים, כשמדי ערב ישודרו משחקי הליגה במקביל בספורט5, בספורט5+, בGOLD5+ ובספורט5 HD, בנוסף ל"ערוץ הקיבוץ" המשודר בערוץ LIVE5+. בנוסף, רכש הערוץ גם את כל זכויות האינטרנט והסלולר של ליגת האלופות.

ערוץ הספורט מלווה את שידורי ליגת האלופות לאורך השנים, עם בכירי השדרנים והפרשנים בישראל. במשך השנים פותחו בערוץ שני מותגים נלווים לליגת האלופות שהפכו לעוגני שידור מהותיים ואף זיכו את הערוץ בפרסים שונים – "אולפן ליגת האלופות" ו"ערוץ הקיבוץ". את אולפן ליגת האלופות מוביל מודי בר-און, יחד עם צוות פרשני הערוץ הכולל את אבי מלר, נדב יעקבי, שגיא כהן ואחרים, שפותחים מדי מחזור בהכנות למשחקים ומסכמים אותם עם תקצירים וניתוחים מכל המגרשים. אל האולפן מצטרף גם "ערוץ הקיבוץ", שמעביר את ההתרחשויות והשערים מכל המגרשים בזמן אמת.

בנוסף לזכויות השידור בטלוויזיה, רכש הערוץ את זכויות שידור המשחקים והתקצירים גם באינטרנט, וישדרם באתר. כמו-כן, רכש הערוץ את זכויות השידור בפלטפורמות הסלולר, וישדר את המשחקים והתקצירים באתרי חברות הסלולר, באפליקציות הסמארטפונים והאייפד שלו. מערוץ הספורט נמסר: "אנו גאים להיות הבית של ליגת האלופות בישראל, ומבטיחים להמשיך ולספק לצופינו חווית צפייה מרגשת ומרתקת, בכל האמצעים והפלטפורמות העומדים לרשותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully