וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנז'י פיטרה את מאמנה, אברהם גרנט בדרך?

גדז'ייב סיים את תפקידו בעקבות תוצאות מאכזבות. רוברטו קרלוס ישמש כמאמן זמני. דיווחים: הישראלי המועמד המוביל

בשורות טובות לאברהם גרנט לרגל השנה החדשה? אנז'י מחצ'קאלה הרוסית הודיעה על פיטוריו של המאמן גדז'י גדז'ייב בעקבות התוצאות האחרונות. "הוחלט לשחרר את המאמן מתפקידו. המועדון מבקש להודות למאמן על העבודה שנעשתה".

אחרי 25 מחזורים מדורגת אנז'י במקום השביעי והיא רחוקה 11 נקודות מהמוליכה זניט. גדז'ייב לקח את הקבוצה אשתקד למקום השביעי לאחר ששב לתפקיד במהלך העונה, אולם בעקבות מסע הרכש המפוצץ ציפו בקבוצה מדגסטאן לתוצאות טובות יותר העונה.

בשלב זה הוחלט באנז'י על מינויים הזמני של עוזר המאמן אנדריי גורדייב והקפטן רוברטו קרלוס, עבורו תהיה זו משרת אימון ראשונה. השניים ינהלו יחד את משחק הליגה הבא של אנז'י מול לוקומוטיב מוסקבה ביום שני.

כעת, מעניין יהיה לראות מה יהיה הצעד הבא של הבעלים סולימאן קרימוב, ששפך עשרות מיליונים והביא למועדון את סמואל אטו וכוכבים אחרים. כזכור, בשבועות האחרונים הוזכר שמו של גרנט כמועמד לקבל את התפקיד בעונה הבאה והישראלי אף נכח מספר פעמים במשחקי הקבוצה.

ברוסיה טענו ביממה האחרונה כי גרנט הוא המועמד המוביל לתפקיד. התקשורת הרוסית העלתה גם את השמות של ז'וזה מוריניו, חוס הידינק ופאביו קאפלו כמועמדים, אך לא נראה שמישהו מהם יקבל את התפקיד.

ובלי קשר לגרנט, אנז'י קרובה לצרף שם גדול נוסף - החלוץ אל חאדג'י דיוף - כך מדווחים הבוקר (חמישי) כלי התקשורת באנגליה. החלוץ הסנגלי השערורייתי (30) דחה הצעה להצטרף לוויגאן ויעבור לאנז'י בהעברה חופשית.

הכירו את אנז'י מחצ'קאלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully