וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי לא מבין איך שורקים לו בוז"

אביו של כוכב ארגנטינה יצא להגנתו בעקבות היחס מהקהל והעימות עם בורדיסו. באטיסטה: "אולי אציב אותו כפליימייקר"

התקשורת בארגנטינה המשיכה גם הבוקר (שבת) לחבוט בליאונל מסי, ולסמן אותו כאשם ביכולת החלשה של הנבחרת בקופה אמריקה. את כותרות העיתונים הפעם תפס עימות בין כוכב הנבחרת לניקולס בורדיסו, שעל פי הדיווחים נזף במסי בסיום התיקו המאופס מול קולומביה, אמר לו: "ילד, אתה לא יכול לחכות שהכדור יגיע אליך בדקות האחרונות", והוסיף קללה עסיסית.

המתקפה נמשכת: בארגנטינה טוענים שמסי לא מכיר את ההמנון

קפטן הנבחרת, חאבייר סאנטי, מיהר להרגיע את הרוחות ואמר: "מה שקרה בין בורידסו למסי הוא נורמלי וקורה כל הזמן על מגרש הכדורגל. במשחק נגד בוליביה למשל גם אני צעקתי על גבי מיליטו, שהוא חבר טוב שלי, אבל שם זה נגמר. יש לי מספיק ניסיון בדברים כאלה, ואני יודע שמדובר במשהו טבעי".

בינתיים ערך מסי אימון קל על חבריו בעקבות פציעתו בקרסול ימין, אך הוא יהיה כשיר למשחק הגורלי מול קוסטה ריקה בלילה שבין שני לשלישי, משחק שעלול להוביל להדחה מביכה של הנבחרת המקומית. "יכול להיות שאשנה את השיטה, ואציב את מסי כפליימייקר מאחורי החלוצים", אמר המאמן סרחיו באטיסטה, אך הבהיר שעדיין לא החליט לגבי המערך.

מי שיצא להגנתו של מסי הוא אביו, חורחה מסי, שהתראיין לתחנת רדיו מקומית ואמר: "ליאו מאוד מאוכזב, והוא ממש לא מבין איך זה קרה. זו הפעם הראשונה שהם שורקים לו בוז. ברצלונה זה סיפור אחר. זו קבוצה שמשחקת יחד כבר ארבע שנים, והנבחרת הארגנטינאית לא יכולה להשתוות לרמת התיאום שלה. לשחק בקופה אמריקה לעיניי הקהל הביתי זה לחץ עצום בשביל הנבחרת הזו".

גם חאבייר מאסצ'רנו, חברו של מסי לברצלונה, גונן על הכוכב המושמץ: "זו לא אשמתו של מסי שאנחנו לא משחקים טוב כקבוצה. לאוהדים יש זכות להעליב אותנו וזה תלוי בנו להפוך את הקערה. מבחינתנו ביום שני אנחנו מתחילים מחדש את הקופה אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully