וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא שמעון פרס נפגש עם שחקני ריאל מדריד

נשיא המדינה הגיע לסנטיאגו ברנבאו, לחץ את ידי השחקנים, ובירך אותם: "אתם מהווים מודל לחיקוי עבור ילדי ישראל"

מפגש מעניין ויוצא דופן היה היום (חמישי) לנשיא המדינה שמעון פרס, שהיה אורחו של נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, והגיע לאימון ריאל מדריד. ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל, הציג בפני הנשיא את השחקנים, שלחצו את ידו של פרס.

הראשון לברך את פרס היה קפטן נבחרת ספרד איקר קסיאס, כשלאחר מכן ניגשו ללחוץ את ידו גם שאר כוכבי הקבוצה, ובראשם כריסטיאנו רונאלדו, צ'אבי אלונסו, קאקה ופפה. פרס גם בירך את קארים בנזמה על השער שכבש ביום שלישי נגד ליון בליגת האלופות.

רונאלדו וקאקה אמרו לנשיא: "זהו כבוד גדול עבורנו לפגוש אותך, ולארח אותך במגרשה של ריאל מדריד". הנשיא שאל כל שחקן ושחקן מהו תפקידו בקבוצה והודה למוריניו על מעורבותו ותרומתו האישית לקידום בתי ספר לכדורגל של ילדים פלשתינאים וישראלים בישראל. מוריניו אסף את כל שחקניו לתמונה קבוצתית עם הנשיא על הדשא, וקסיאס העניק לפרס את חולצת ריאל מדריד כשעליה המספר 1 ושמו של הנשיא.

הנשיא נשא דברים ואמר לשחקנים: "באתי מישראל לברך אתכם היום ולומר לכם כי ילדי ישראל מעריצים אתכם כמו מיליוני ילדים נוספים ברחבי העולם. אתם מהווים דוגמא ומודל לחיקוי עבורם ואתם שגרירי השלום הטובים ביותר. הספורט הוא הדרך הטובה ביותר לקדם את השלום, את השוויון ואת האחווה בין עמים. הספורט מוחק את הגבולות בין מדינות, בין דתות ובין יריבים - על המגרש כולם שווים. בניגוד לשדה הקרב, על כר הדשא מתחרים ללא שפיכות דמים וללא שנאה".

פרס הזמין את פרז, מוריניו ואת שחקני ריאל לביקור בישראל כאורחיו האישיים כדי לקדם משחקי ראווה בין מועדוני הכדורגל המשותפים לילדים ישראלים ופלשתינאים. יצויין כי פרז אירח מוקדם יותר את פרס בחדר הגביעים והמדליות של המועדון המפואר והעניק לנשיא דגם מוכסף של הסנטיאגו ברנבאו, איצטדיונה של ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully