וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: עוד צרור יריות הרעיד את אנגולה

המארחת הוליכה בבטחה 0:4 במשחק הפתיחה, אבל מאלי ביצעה קאמבק מהסרטים והצליחה להשוות ל-4:4 בדקת הסיום

בצל התקפת הירי על האוטובוס של נבחרת טוגו ופרישתה בעקבות מותם של שלושה אנשים, אליפות אפריקה ה-27 יצאה לדרך הערב (ראשון) עם המשחק בין אנגולה למאלי במסגרת בית א'. על שתי הנבחרות הופעל לחץ עצום - אחת בשל היותה המארחת, השנייה בשל הסגל המצוין - ומשחק הפתיחה המטורף שהסתיים ב-4:4 הראה כמה פוטנציאל קיים אצל השתיים ובעיקר כמה לחץ. אנגולה הוליכה 0:4 עד לדקה ה-79, ואז קרסה לפתע ואיפשרה למאלי לבצע קאמבק היסטרי ולהשוות בתוספת הזמן.

האנטילופות השחורות ערכו הכנה ארוכה לקראת הטורניר, במטרה להמשיך את מסורת הנבחרות הביתיות ולדלג לשלב הבא, כשרק בארבעה מקרים לא עלתה הנבחרת המארחת לחצי הגמר. אחרי חגיגה עם ריקודים מסורתיים בטקס הפתיחה, עברו שחקני אנגולה לרקוד על הדשא מול הכוכבים המדושנים של מאלי. השער הראשון של האליפות הגיע בדקה ה-36, כשפלאביו נגח לרשת כשנשאר חופשי בזמן מצב נייח של אנגולה. שש דקות חלפו, והחלוץ של אל שבאב שוב כבש בנגיחה, הפעם בעקבות הגבהה מצד ימין.

השערים במחצית הראשונה הורידו הרבה לחץ מהנבחרת המקומית, כששחקניו של סטפן קשי מן העבר השני פשוט נראו רע. בדקה ה-67 הוכשל ג'ילברטו ברחבה, והוא עצמו ניגש ודייק מהנקודה הלבנה. השופט הורה לבצע את בעיטה שוב, והקשר לא נכשל גם בניסיון השני וקבע 0:3. בדקה ה-74 קיבלה אנגולה פנדל נוסף, אותו התכבד מאנושו לשלוח לרשת, שוב בעקבות הכשלה על ג'ילברטו. אבל שום דבר לא הכין אותנו לעתיד לבוא.

כאן אנגולה פשוט עברה למצב הליכה, וסיידו קייטה, קשרה של ברצלונה שנכנס כמחליף בנבחרת מאלי, צימק בדקה ה-79 מקרוב ונתן את האות למפנה. פרדי קאנוטה שהיה חלש מאוד, נזכר להופיע עם נגיחה לרשת בדקה ה-88, קייטה המשיך מהאוויר את השלישי בחלוף דקה ובתוספת הזמן הגיע תורו של מוסטפה יטבארה, שכבש מקרוב וקבע שיוויון מדהים שנותן ספתח חלומי לאליפות הזו מבחינה מקצועית, בתקווה שמעתה יתרכזו שם רק בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully