וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תדון בהארכת ההפסקה

הגוף המחוקק של התאחדות הכדורגל העולמית שוקל להאריך את הזמן בין המחציות ל-20 דקות. האוהדים מתנגדים: "החלטה משיקולים מסחריים"

הגוף המחוקק של פיפ"א יתכנס בשבוע הבא בצפון אירלנד לדון במספר הצעות שהועלו על ידי ההתאחדויות השונות. אחת ההצעות שמעוררות סערה היא הארכת זמן ההפסדה מ-15 ל-20 דקות. בפיפ"א הביעו דאגה מכך שהשחקנים והשופטים אינן מקבלים זמן מספיק למנוחה.

יחד עם זאת, ההערכה היא כי מדובר בסיבות כלכליות שיווקיות. עלות דקת פרסום במהלך מונדיאל 2006 עמדה על 300 אלף ליש"ט, ובמשחקים של נבחרת אנגליה עלה המחיר עד מיליון ליש"ט. חמש דקות נוספות של הפסקה שוות מאות מיליונים שיגיעו ממפרסמים, במיוחד לקראת המונדיאל בדרום אפריקה.

מי שלא אוהב את הרעיון הם האוהדים. "מנוחה לשחקנים? שטויות. הסיבה היא קודם כל מסחרית, ואנחנו מתנגדים. לפני שנים זמן ההפסקה היה 10 דקות, עכשיו 15, איפה זה ייגמר?", אמר מלקולם קלארק, יו"ר פדרציית האוהדים העולמית.

הצעה נוספת שתעלה על סדר יום האסיפה, תדבר על שימוש באמצעים אלקטרוניים להחלטות האם הכדור עבר את קו השער במלוא היקפו. הצעה זו נדחתה כבר בשנה שעברה, אך בפיפ"א ידונו בה מחדש. בנוסף, הוגשה הצעה לאשר חילוף רביעי במשחקים שנגררים להארכה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully